Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید مرتضی تره‌کمه در وصیت‌نامه خود آورده است: بیش از پیش حامی اسلام و انقلاب باشید تا مورد لطف خداوند قرار بگیرید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید مرتضی تره‌کمه:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آنکه کالبد بی‌جان ما را جان داد تا بنده و مطیع او باشیم، قانونی فرستاد تا طبق آن قانون بهتر زندگی کنیم و پیامبری فرستاد تا راهنمای بشر باشد و امامانی قرار داد تا حافظ دین باشد و خلاصه سپاس خدایی را که بعد از سال‌ها این دین راستین و نور اسلام اصیل که بر اثر نیرنگ کفار وارونه و کمرنگ شده بود را با وجود رهبری آگاه دوباره روشن کرد و اکنون بر ماست که پیرو و پشتیبان این رهبر آگاه باشیم.

با سلام به مهدی موعود امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام به شهدای راه حق و آزادی و ادامه‌دهندگان راه شهیدان و با سلام به پدر و مادرم.

بنده طبق وظیفه‌ای که هر مسلمان دارد وصیت خود را می‌نویسم. امیدوارم مورد عمل قرار بگیرد، اولین تقاضایم از شما این است که زحمات بی‌شمار مرا حلال کنید و بدی‌های مرا نادیده بگیرید، پس از من بیش از حد گریه و زاری نکنید که خدا را خوش نمی‌آید. صبور باشید که اجرتان پیش خداوند بیشتر خواهد شد.
 
از برادران و خواهرانم تقاضا دارم مرا حلال کنید و بدی‌های مرا با چشم خوبی بنگرید از طرف من از تمام اقوام و خویشان حلالیت بخواهید.

از همسرم می‌خواهم مرا حلال کند و در طول این چند سال زندگی اگر نارسایی بوده مرا عفو کند. همسرم شما بچه‌ها را با اصول و قوانین اسلامی تربیت کنید.

در پایان اینکه تقاضا دارم که بیش از پیش حامی اسلام و انقلاب باشید تا مورد لطف خداوند قرار بگیرید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت ولایت انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 298 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096728

دیگر خبرها

  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه