Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@20:56:47 GMT

اولین کنفرانس وب موبایل در استان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۸۹۷۴

به گزارش خبرنگار ایلنا،کامران اصغری مدیرکل تعاون مازندران در اولین کنفرانس وب موبایل که در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کننده از ایده‌های نو و کارآفرینانی همچون استارت آپ های وب موبایل در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

وی افزود: علم دانش‌آموختگان باید برای کشور مفید باشید پس در این راه باید بین علم و عمل پل ارتباطی بزنیم، ما از کسانی که می‌خواهند ایده را به عمل تبدیل کنند و ابزارش را ندارد، با اعطای تسهیلات و مشاوره تخصصی حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری تصریح کرد: امروز باید عرصه برای فعالیت‌های علمی با توجه به نیاز روز کشور فراهم کنیم تا جوانان به پیشرفت در کشورهای دیگر فکر نکنند، از این رو بحث ایجاد اشتغال در کشور برای ما در اولویت است.

این مسؤول با اشاره به اینکه اجرای ایده‌های علمی، قوانین شرایط، فضا و ضوابط درست می‌طلبد، ادامه داد: شاخص‌های جهانی برای بهبود بخشیدن اکوسیستم کارآفرینی باید در نظر گرفته شوند، تعصب اداری و قوانین قدیمی را هم باید کنار بگذاریم.

وی یادآور شد: بین کارآفرینان و کارفرمایان تفاوت زیادی وجود دارد، کارآفرینان ایده جدید خلق می‌کنند ولی کارفرمایان در راه عمل به وظایف خود به جلو حرکت می‌کنند و از ایده‌های کارآفرینان استفاده می‌کنند.

اصغری با اشاره به استارت آپ اسنپ گفت: اگر امروز اسنپ مورد توجه مردم قرار گرفته است دلیلش این است که یک ایده توسط یک کارآفرین صورت گرفته است، اینجا وظیفه ما در دستگاه دولتی حمایت از جوانان برای ساخت و خلق ایده‌های مختلف است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران بیان کرد: پیشنهاد برداشتن موانع قدیمی در بخشنامه‌ها و گنجاندن موارد مخصوص برای شرایط خاص در آئین‌نامه‌ها توسط مسؤولان مربوط در نهادهایی که با مجوز و صدور پروانه مرتبط هستند، می‌تواند باعث ایجاد هزاران شغل شود.

وی اظهار کرد: برای مقابله با نگرانی‌های کارآفرین نسبت به آینده، ارتقا فرهنگ و سطح کارآفرینی و حذف قوانین مزاحم می‌تواند کارساز باشد، ما باید اطلاعات درست در این مسیر را به مجلس و هیأت وزیران بدهیم تا مشکلات حل شود، تا بهبود زیرساخت‌های استان را در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکلات موبایل بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست