Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی ثبت گزارش مردمی در سامانه ۱۹۰ مبنی بر تولید و عرضه کره حیوانی در یک منزل مسکونی، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب پس از بررسی میدانی به محل موردنظر مراجعه کردند. 

وی افزود: در این مکان افراد متخلف با راه‌اندازی کارگاه به صورت دست‌ساز اقدام به تولید کره تقلبی از روغن‌ پالم صنعتی به صورت انبوه و توزیع آن در بازار مصرف می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بازرسی از این کارگاه حدود ۲ تن مواد اولیه و ابزار کار توقیف و به انبار مرکز بهداشت میاندوآب منتقل شد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ادامه داد: پرونده متخلفان جهت برخورد قانونی توسط امور حقوقی تکمیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد. 

«حیدری» با اشاره به عوارض روغن پالم و نقش آن در بیماری‌های قلبی و عروقی و حتی سرطان‌ها، از مردم خواست تا مواد غذایی را از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه کرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

سالانه ده‌ها تن انواع مواد غذایی غیرمجاز، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در میاندوآب کشف می‌شود.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

برچسب‌ها روغن پالم تقلب پلمب میاندوآب بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روغن پالم تقلب پلمب میاندوآب بهداشت و سلامت روغن پالم تقلب پلمب میاندوآب بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و بیان‌داشت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

کد خبر 6088608

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان