Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون جذب قضات بومی ویژه منطقه جنوب شرق کشور صبح امروز جمعه (۶ دی ماه) در بندرعباس برگزار شد و در جریان برگزاری آن ۳۵۱ نفر از داوطلبین به رقابت پرداختند.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از محل برگزاری این آزمون بازدید کرد و در جریان نحوه برگزاری آن قرار گرفت. صالحی خاطر نشان کرد: در راستای تأمین و تکمیل کادر قضائی مورد نیاز استان هرمزگان از طریق ثبت نام از متقاضیان در مهلت اعلام شده، مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضائیه با همکاری دادگستری استان به منظور انتخاب متقاضیان اصلح اقدام به برگزاری آزمون علمی (به صورت کتبی تستی) نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت دانش افزایی و روزآمدسازی قضات اظهار داشت: بومی گزینی قضات در دستور کار است. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: داوطلبانی که نصاب قبولی در آزمون کتبی تستی را به دست آورند، متعاقباً به مراحل آزمون شخصیت دعوت می‌شوند و صرف ثبت نام و شرکت در آزمون به منزله پذیرش داوطلب نیست. صالحی یادآور شد: شرایط داوطلبان حسب اطلاعیه‌های صادره در مراحل بعدی بررسی و افراد فاقد شرایط از روال کار خارج و تنها پذیرفته شدگان واجد شرایط در مراحل بعدی جذب می‌شوند. کد خبر 4808899

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان آزمون استخدامی بوشهر ایلام شهرکرد آلودگی هوا تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بارش برف شیراز آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری