Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:25:05 GMT

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال برای عمران بخش زاگرس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۹۵۲۵

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال برای عمران بخش زاگرس

الیاس فتاحی روز شنبه در جریان بازدید از بخش زاگرس شهرستان چرداول اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است و در این راستا طی سال های اخیر خدمات چشمگیری در زمینه های مختلف توسعه شبکه های آب، برق، گاز، راهسازی، فضاهای آموزشی و فرهنگی، کشاورزی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تداوم دیدارهای مردمی و رفع مشکلات آنها افزود: علیرغم محدودیت های مالی از حداقل ها بهترین استفاده و بهره برداری را خواهیم برد.

فرماندار چرداول تاکید کرد: اجرای طرح های هادی روستایی زمینه ساز عمران و آبادانی است و در این راستا بودجه مورد نیاز از محل اعتبارات ارزش افزوده برای اجرای طرح و نقشه هادی در چهار روستای دول زرد، نیدوله سفلی، تخت بسطام علیا و سفلی در نظر خواهیم گرفت تا مشکل این روستا ها پس  از سال ها برطرف شود.

فتاحی با اشاره به سیل فروردین امسال و خساراتی که به باغات روستای نیدوله وارد کرد، یادآور شد: برای تعمیر و نگهداری ایستگاه پمپاژ آب نیدوله یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین بهسازی و جدول گذاری روستا نیز ۸۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته است. 

وی همچنین از جذب و توزیع بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبارات سیل در بخش زاگرس شهرستان چرداول خبر داد.

فرماندار چرداول اضافه کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای بخش زاگرس در نظر گرفته شده که در حال هزینه کرد پروژه هایی همچون ساختمان بخشداری زاگرس، ساختمان و تجهیزات آتش نشانی بلاوه؛ پروژه های عمران شهری بلاوه، ساخت مدارس، آبرسانی روستاهای سعد آباد و علیمرادخانی و ... است. 

دیدار با خانواده شهید پرویز ولی بیگی در شهر بلاوه؛ دیدار و گفتگوی مردمی و بازدید از پروژه های در دست ساخت از برنامه های روستا گردی فرماندار بود که امام جمعه و جمعی از مدیران محلی فتاحی را همراهی می کردند.

بخش زاگرس به مرکزیت شهر بلاوه در ۳۵ کیلومتری مرکز شهرستان چرداول قرار دارد و دارای یک شهر، ۵۱ روستا، ۲۱ روستای دارای دهیار و جمعیتی قریب به هفت هزار نفر با ۲ هزار خانوار است.

برچسب‌ها طرح های زیرساختی فرماندار چرداول اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های زیرساختی فرماندار چرداول اعتبار عمرانی طرح های زیرساختی فرماندار چرداول اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان