Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محوری ترین اقدام برای جذب گردشگران ساختن دو میدان در ورودی کتالم و ساداتشهر و خیابان ۴۵ متری است تا به عنوان هویت شهری به رسمیت شناخته شود افزود: ظرفیت و پتانسیل کتالم و سادات شهر در جذب توریست از شهرهای مجاور بیشتر است، قلعه مارکوه، آبگرم‌های معدنی، سواحل زیبا روستاهای همجوار با طبیعت بکر جزو ظرفیت‌های گردشگری کتالم و ساداتشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت: هدایت آب‌های سطحی پروژه مستمر شهرداری کتالم و ساداتشهر است که با همکاری پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش‌های دو سال گذشته در مسیرهای آبگیر، کانال‌های هدایت آب‌های سطحی احداث شد تا مسیرهای آب مشخص شود و آب‌های سرگردان در مسیر خود قرار گرفتند.

مجتبی رضوانی افزود: دو نقطه آبگیر سنگین بین شهرک سارینا و چشمک سرا در دستور کار شهرداری قرار دارد و در مکان‌های دیگر عمدتاً سعی کردیم اتفاقی رخ ندهد و در بارندگی‌های اخیر با مشکل مواجه نبودیم.

شهردار کتالم و ساداتشهر با اشاره به اینکه دیواره حفاظتی رودخانه ساداتشهر که بعد از سیل آسیب سنگینی به آن وارد شد در مراحل پایانی قرار دارد گفت: پیمانکار در مرحله جدید با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان پروژه را به پایان رساند و دیواره در دهه فجر بهره برداری می‌شود.

وی افزود: در مشا کلایه و خیابان ارجمندی بخش عمده دیواره حفاظتی انجام شده و دو نقطه کوچک باقی مانده و با خالی شدن پایین خیابان با پیمانکار جدید شروع به کار خواهیم کرد.

وی درباره احداث دو میدان در ورودی کتالم و ساداتشهر تصریح کرد: ساخت این دو میدان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار ۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

شهردار کتالم و ساداتشهر گفت: جدا سازی کل بازار کتالم و ساداتشهر با عقد قرارداد و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان عملیاتی می‌شود و جهت روشنایی آن ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: در سال آتی مبلمان شهری و پیاده رو سازی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد و اصلاح هندسی معابر با محوریت روان سازی پیاده روها در جهت رفاه حال پیران، سالمندان، اطفال و معلولین عملیاتی می‌شود

کد خبر 4808940

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ها رامسر بوشهر ایلام شهرکرد آلودگی هوا تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بارش برف شیراز آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مرادعلی الله کردی شهردار حمیدیا ومحمدرضا جعفری رییس شورای شهر حمیدیا به بیان روند اجرای پروژه‌ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

کد خبر 6092153

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)