Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@15:59:50 GMT

دوربین امنیتی ویژه منازل کوچک

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۹۵۸۵

دوربین امنیتی ویژه منازل کوچک

یک شرکت تجاری از تولید دوربین های امنیتی جدید و ویژه ای خبر داد که به طور خاص برای استفاده در منازل کوچک و دارای اتاق‌ها و فضای باز متنوع تولید شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، شرکت هیک ویژن دوربین‌های امنیتی تازه‌ای به نام آی پی ویلا را عرضه کرده که از دقت دو مگاپیسکل برای تهیه تصاویر فراگیر از محیط اطراف برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دوربین‌ها همچنین می‌توانند هرگونه اختلال در تصویر یا موانع مزاحم محیطی را به طور خودکار حذف کنند و کیفیت تصاویر را به طور خودکار اصلاح کنند.

دوربین‌های یادشده از دو نوع DS-KV8X13/DS-KV61X3 هستند و دسترسی جامع به محیط یک ساختمان کوچک و اطراف آن را ممکن می‌کنند. دوربین‌های جدید مقرون به صرفه و ارزان بوده و نصب آنها هم ساده است.

دسترسی به محتوای این دوربین‌ها از طریق شبکه‌های اترنت و نیز وای – فای و نیز با سیم کشی ممکن است. برای مشاهده محتوای دوربین‌های یادشده می توان از رایانه‌های عادی یا گوشی استفاده کرد.

این دوربین‌ها استانداردهای IP65  و  IK08 را دریافت کرده و لذا در برابر باد، باران ، برف ، رطوبت و ضربه تا حد زیادی مقاومت می کنند. این دوربین‌ها حتی در نور کم هم می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. قیمت این دوربین‌ها که به زودی به بازار می‌آیند در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت تجاری تولید دوربین ها منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن