Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزشکده سمای ساوه گفت: «در راستای برندسازی سما، این آموزشکده اقدام به بالابردن کیفیت آموزشی و ارائه خدمات آموزشی نوین به دانشجویان و به‌کارگیری نیروهای آکادمیک و هیئت علمی کرده است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساوه، جلسه عمومی کارکنان سمای ساوه با حضور جواد نیکوکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه، سیدمیثم ابراهیمی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و کارکنان این دانشگاه در محل سالن جلسات آموزشکده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد ساوه در این جلسه به جذب دانشجو در آموزشکده سمای این شهر اشاره و بیان کرد: «در راستای برندسازی سما، آموزشکده سمای ساوه اقدام به بالابردن کیفیت آموزشی و ارائه خدمات آموزشی نوین به دانشجویان و به‌کارگیری نیروهای آکادمیک و هیئت علمی و توسعه فضاهای آموزشی و علمی در سطح ساوه کرده است که شاهد استقبال بی‌سابقه دانشجویان و مقبولیت سما بین همشهریان هستیم، به‌نحوی که در مهر ماه سال جاری بیشترین تعداد دانشجو در مقطع کاردانی جذب شده است.»

سیدمیثم ابراهیمی در ادامه بر اصل تکریم ارباب رجوع در سما تأکید و خاطرنشان کرد: «با توجه به اعتماد بیش از پیش مردم ساوه به سما باید با تمام توان خدمت‌رسانی کنیم تا دانشجویان بدون هیچگونه دغدغه‌ای بتوانند مسیر رشد و توسعه خود را ادامه دهند.»

جواد نیکوکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه شهرستان ساوه دارای بیشترین تعداد اعضای هیئت علمی و کارمند به عنوان نیروی بالقوه است که می‌توان با تعامل و هم‌فکری و استفاده از تخصص اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای حل مشکلات دانشگاه و شهرستان استفاده کرد.»

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشجویان کیفیت آموزشی برندسازی خدمات آموزشی نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان