Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:46:27 GMT

لیگ NBA؛ پیروزی میلیمتری مجیک و تاندر

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۹۶۹۵

لیگ NBA؛ پیروزی میلیمتری مجیک و تاندر

سازمان NBA و مسئولان تیم بسکتبال میامی در بازی مقابل ایندیانا پیسرز، بازیکن جوان و اهل گابن خود را با یک حرکت خلاقانه، غافلگیر کردند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا صبح امروز (شنبه) شاهد دیدارهایی بود که با کمترین اختلاف ممکن به پایان رسیدند و دو تیم تا لحظات پایانی برای پیروزی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اورلاندو مجیک در سالن «آموِی سنتر» با اختلاف یک امتیاز مقابل میهمان خود فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی رسید. جوئل امبید، بازیکن کامرونی سیکسرز 24 امتیاز و 11 ریباند برای این تیم کسب کرد و نیکولا ووسویچ هم 16 امتیاز و 12 ریباند در چهاردهمین پیروزی مجیک برای این تیم به دست آورد.

 

در بازی دیگری که در سالن امریکن ایرلاینز میامی برگزار شد، تیم میزبان با یک امتیاز اختلاف مقابل ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید. اریک اسپولسترا، سرمربی میامی به شاگردانش هشدار داده بود که نتیجه بازی مقابل ایندیانا ممکن است به یک توپ بستگی داشته باشد و همین طور هم شد. گوران دراجیچ، بازیکن اهل اسلوونی میامی در فاصله 6 ثانیه مانده به پایان بازی با یک شوت، تمیش را از شکست نجات داد. میامی در خانه 14 پیروزی و تنها یک شکست داشته است.

 

سازمان NBA و مسئولان تیم میامی در این بازی، بازیکن جوان و اهل گابن خود را با یک حرکت خلاقانه، غافلگیر کردند. آنها مادر «کریس سیلوا» بازیکن تیم میامی را بدون اطلاع این بازیکن از گابن به میامی آوردند تا او پیش از بازی و بعد از 3 سال، مادرش را ببیند.

 

تیم شارلوت هورنتس هم با 2 امتیاز اختلاف از میهمان خود اوکلاهماسیتی تاندر شکست خورد و میلواکی باکس هم در غیاب یانیس آنتتوکنمپو از سد آتلانتا هاوکس گذشت. میلواکی تنها تیم فصل جاری لیگ است که در همه بازی‌های خود بیش از 100 امتیاز گرفته است.

 

نتایح دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال آمریکا به شرح زیر است:

 

کلیولند 117 - بوستون 129
اوکلاهماسیتی 104 - شارلوت 102 (وقت اضافه نخست)
فیلادلفیا 97 - اورلاندو 98
میلواکی 112 - آتلانتا 86
ایندیانا 112 - میامی 113

 

  بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو