Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه با اشاره به فراخوان عمومی قوه قضاییه به منظور نقش آفرینی و تعامل مجموعه‌های مردم‌ نهاد، گفت: مشارکت در این فراخوان از طریق سامانه ایده امکان پذیر است. تاریخ انتشار: 09:23 - 07 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۷۳۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، دکتر علم الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه در صفحه شخصی خود نوشت: در ادامه روند تحول در دستگاه قضا، قوه قضائیه فراخوانی عمومی را به منظور نقش آفرینی و تعامل مجموعه‌های مردم‌نهاد با این قوه ارائه داده و از مردم خواسته تا در راه تحقق عدالت همکاری و نظرات خود را مطرح کنند؛ مشارکت در این فراخوان از طریق سامانه ایده امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  سایت ایده برای بررسی طرح‌های نخبگان راه اندازی می‌شود سامانه ایده چیست؟

گفتنی است سیدحجت‌اله علم الهدی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه چندی پیش در مورد برنامه‌های پژوهشگاه قوه قضاییه در هفته پژوهش با اشاره به سامانه ایده گفت: این سامانه تاکنون ۱۲ هزار بازدید داشته، ۳۵۰ نفرهم عضو شدند (برای مطرح شدن ایده‌ها حتما باید به عضویت این سامانه درآیند) و ۱۴۹ ایده در همین مدت کوتاه به ثبت رسیده است. ایده را هر کس می‌تواند به دو صورت اجمالی و تفصیلی ارائه کند و پس از این کارگروه‌هایی کار علمی و تخصصی می‌کنند و در صورت لزوم از فرد ایده دهنده دعوت می‌کنند که اگر لازم باشد ایده مطرح شده به طرح پژوهشی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پژوهشگاه قوه قضاییه پژوهشگاه قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد

سرمربی بایرن مونیخ پس از تساوی خانگی تیمش مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد شاگردانش را ارزیابی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) با وجود ارائه عملکردی خوب مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در نهایت به تساوی 2-2 در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا رضایت داد، پس از این بازی گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در همان دقیقه اول به گل برسیم و در نتیجه پیش بیفتیم. سپس از برنامه تاکتیکی‌مان فاصله گرفتیم که دلیلش را نمی‌دانم. در ادامه دروازه‌مان باز و اوضاع برای‌مان دشوار شد. در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود ارائه دادیم و مصمم‌تر بودیم. ما به 2 گل رسیدیم و 2 بر یک در نتیجه پیش افتادیم و با توجه به موقعیت‌هایی زیادی که داشتیم باید به گل سوم هم می‌رسیدیم. حس عجیبی بود. رئالی‌ها هم دو موقعیت نصیب‌شان شد و به 2 گل رسیدند.

وی تصریح کرد: وضعیت حالا کاملاً روشن است، ما با یک برد در مادرید می‌توانیم به فینال برسیم. از دید من شانس صعود هر دو تیم به فینال 50-50 است. باید ببینم چه اتفاقی در بازی برگشت خواهد افتاد. مهم این است که ما در بازی برگشت کار خودمان را انجام دهیم و به خود باور داشته باشیم. رسیدن به فینال امکان‌پذیر است و ما در برنابئو قادر خواهیم بود موقعیت‌هایی خلق کنیم. ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یکی از جاهایی است که کسب پیروزی در آن خیلی دشوار است اما این یک چالش است و این زیبایی فوتبال است. ما می‌توانیم نتیجه این بازی را به فراموشی بسپاریم و از صفر شروع کنیم. ما باید در بازی برگشت جسور و متمرکز باشیم و دقت بیشتری به خرج دهیم.  

آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ همچنین درباره مدافع کره‌ای‌اش که روی هر دو گل تیمش مقصر بود و مرتکب اشتباهاتی شد، خاطرنشان کرد: مین‌جائه کیم 2 بار بیش از حد طمع کرد. او در صحنه گل اول رئال خیلی زود حرکت کرد و همین باعث شد تا روی پاس توی عمق تونی کروس جا بماند و وینیسیوس دروازه ما را باز کرد. در صحنه گل دوم رئال هم متأسفانه یک اشتباه دیگر صورت گرفت (اشاره به خطای پنالتی که کیم روی رودریگو انجام داد). ما در آن صحنه در محوطه جریمه‌مان پنج بازیکن‌ در مقابل دو بازیکن رئال داشتیم و برتری عددی از آن ما بود و نیازی به دفاع تهاجمی در برابر رودریگو نبود. لحظه‌ای که اریک دایر می‌خواست برای مهار رودریگو کمک کند، کیم او را (رودریگو) نقش بر زمین کرد. متأسفانه با کیفیتی که رئال مادرید دارد، با انجام چنین اشتباهاتی مجازات می‌شوید. در هر صورت این اتفاق افتاد و ما باید از آن گذر کنیم.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است