Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین بازی دو تیم شهرداری بم و وچان کردستان در نهایت با برتری بمی ها به پایان رسید. دیداری که سه امتیاز آن قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر بانوان را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تقریبا همه هواداران فوتبال بانوان چشم و گوش خود را امروز به شهر سنندج داده بودند تا در جریان نتیجه پایانی فینال دور رفت لیگ برتر قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است پیش از بررسی نتیجه پایانی دیدار دو تیم وچان کردستان و شهرداری بم نگاهی به نتایجی که تاکنون برای این دو تیم به دست آمده است بیندازیم. شهرداری بم که قهرمان فصل اخیر فوتبال ایران به حساب می آید و تقریبا در هر لیگی به عنوان مدعی اول قهرمانی پا به میدان می گذارد در حالی بازی های خود در لیگ فعلی را آغاز کرد که یکی دو تغییر نسبت به قبل در تیم خود می دید. آنها در 10 دیدار ابتدایی لیگ توانستند با بهترین نتیجه رقبا را از پیش رو بردارند و در نهایت با تنها یک گل خورده و چهل و سه گل زده با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل تنها یک تساوی می خواستند تا بتوانند با قهرمانی به کار خود پایان دهند.

در سوی دیگر تیم وچان کردستان که پیش از این موجودیتی نداشت پس از حضور در بازی های لیگ یک و موفقیت در آن راهی لیگ برتر شد و در ابتدا با نام آذرخش کردستان پا به بازی های لیگ می گذاشت اما در نهایت به دلایل مختلف مدیریتی از سه هفته پیش نام وچان را بر خود گذاشت و البته با توجه به بازیکنان مطرحی که پیش از این جذب کرده بودند در عین ناباوری خیلی زود خود ر ا تبدیل به یک تیم مدعی کردند و پا به پای تیم شهرداری بم به پیش آمدند. ماراتنی که تنها تفاضل گل در آن باعث می شد که این ها از رسیدن به صدر باز بمانند. کردستانی ها نیز به لطف ستاره هایی همچون الهام فرهمند و فروغ موری و سمیه خرمی و ... با پیروزی در هر 10 دیدار قبلی، سی و هفت بار دروازه حریفان را باز کرده و دروازه خود را نیز در برابر هر حریفی بسته نگه داشته بودند.

با این حساب بازی امروز این دو تیم حساس ترین دیداری بود که می شد در فوتبال بانوان ایران تصور کرد و این اتفاق از ساعت 10 صبح امروز در سنندج افتاد. دیداری که تیم میزبان تا دقیقه 57 دروازه خود را بسته نگه داشته بود اما در نهایت این تیم باتجربه تر بود که توانست بازی را به سود به پایان رساند. حالا تیم شهرداری بم با برد شیرین و البته سختی که در بازی امروز داشتند توانستند با برتری در هر 11 دیدار خود در دور رفت بازی ها، 33 امتیازی شوند و به عنوان قهرمانی نیم فصل برسند. آنها اکنون 46 گل زده دارند و تنها 3 بار دروازه خود را برابر رقبا باز شده دیدند.

کردستانی ها هم که از ابتدای لیگ اصولا کسی انتظار این میزان درخشش را از آنها نداشت تنها شکست خود را در بازی امروز متحمل شدند و به این ترتیب با همان 30 امتیاز قبل، 39 گل زده و تنها 3 گل خورده در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

کوهستان خسروی، زهرا گرایلی و زهرا قنبری سه بازیکن باتجربه ای بودند که در این بازی موفق به گلزنی شدند در سوی دیگر فروغ موری و سمیه خرمی نیز دو بازیکنی بودند که از وچان موفق به گلزنی در بازی امروز شدند. دو بازیکنی که یکی از آنها یعنی موری پیش از این مزه خانم گلی رقابت های لیگ را چشیده است و دیگری نیز خرمی در حال حاضر در صدر بهترین گلزنان لیگ برتر بانوان قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی شهرداری لیگ برتر نیم فصل نیم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE

پس از پایان پخش زنده اسمکدان امروز (8 اردیبهشت) سی ام پانک پرومویی برای حاضرین در ورزشگاه اجرا کرد.

اگرچه سی ام پانک اکنون به دلیل مصدومیت از صحنه مسابقات به دور است، اما نام او در فهرست شب دوم درفت امسال به چشم می‌خورد. " صدای بی صدایان" همچنان درگیر یک استوری‌لاین با درو مک اینتایری است که با مصدوم کردن او در بازی رویال رامبل داغ مین ایونت رسلمنیا را بر دلش گذاشت. هر چند که "بهترین در جهان" در ادامه دو مرتبه باعث شد تا دست جنگجوی اسکاتلندی نیز از کمربند سنگین وزن جهان کوتاه بماند تا به این ترتیب انتقام مصدومیت خود را گرفته باشد.

طرفداری | بعد از پایان اپیزود این هفته از شوی فرایدی نایت اسمکدان، سی ام پانک به استیج رفت و کمی برای هوادران حاضر در ورزشگاه صحبت کرد. او با ارائه جزئیاتی از ریکاوری مصدومیت خود قول داد که اگرچه هنوز در آمادگی 100% قرار ندارد، اما به زودی به صحنه مسابقات برخواهد گشت. جالب است بدانید که حرف‌های سی ام پانک با ورود چد گیبل به صحنه نیمه تمام ماند.

همچنین، سی ام پانک دقایقی پس از پایان شو عکسی در اینستاگرام از بازی کودی رودز و کارملو هیز به اشتراک گذاشت که حاکی از حضور او در میان جمعیت در حین برگزاری این مسابقه بود. او در توضیحات این عکس نوشت که دوست دارد انرژی جمعیت را احساس کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد