Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فعالان فضای مجازی مقیم برزیل استدلال جالبی درباره دلیل منع نوشیدن شراب آورده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یکی از کاربران معمّم و مقیم برزیل توئیتر در صفحه کاربری خود نوشت: خیابان مسجدی که در آن نماز جماعت می‌خونم پر از مشروب فروشیه، یه بار یکیشون گیر داد. گفت: شراب بخر/ گفتم: حرامه
گفت: چرا؟/ گفتم: فرق انسان با موجودات دیگه در چیه؟
گفت: عقل/ گفتم: وقتی مست میشی عقلت زائل میشه و چیزی که این فرق رو از بین ببره حرامه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسجد شراب سیاسی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت