Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در قالب اردوی جهادی به ۳۰۰ نفر از اهالی حاشیه شهر زاهدان خدمت رسانی کردند

 

مهدی اکبری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با هدف خدمات‌رسانی به مردم منطقه کشاورز زاهدان، اردوی جهادی توسط گروه جهادی نور وابسته به جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و جمعیت امام حسن مجتبی (ع) در حوزه سلامت، بهداشت و درمان در روز جمعه ۶ دی ماه ۹۸ در مسجد باب السلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این اردوی جهادی یک تیم پزشکی ۳۰ نفره به ۳۰۰ نفر از اهالی منطقه ارائه خدمات دادند. در بخش دندانپزشکی ۹۰ نفر توسط دندانپزشک عمومی، متخصص و دانشجویان دندانپزشکی معاینه شدند که از این تعداد ۲۴ نفر به کشیدن دندان نیاز داشتند که به صورت کامل انجام شد. همچنین افرادی که نیاز به ترمیم و خدمات بیشتری بودند به یکی از کلینیک‌های سطح شهر برای خدمات بیشتر به صورت رایگان ارجاع داده شدند.

قائم‌مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از خدمات دیگر در بخش دندانپزشکی می‌توان به آموزش بهداشت دهان و دندان و توزیع مسواک اشاره کرد و افزود توجه به سطح یک خدمات سلامت از مهمترین اهداف این گروه جهادی ست.

وی تصریح کرد: در بخش پزشکی ۶۵ نفر توسط پزشک عمومی بصورت رایگان ویزیت شدند و همچنین دارو بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت. در ادامه با بکارگیری کمک‌های خیرین و هماهنگی صورت گرفته با تعدادی از داروخانه ها، بحث ارجاع در این زمینه نیز وجود دارد. همپنین در بخش آزمایشات با کمک خیرین، ارجاع به آزمایشگاه هم صورت گرفت. در بخش فیزیوتراپی نیز مشاوره و آموزش صورت گرفت و در ادامه افرادی که نیاز به خدمات بیشتر داشتند با کمک خیرین به مطب فیزیوتراپی ارجاع داده شدند.


اکبری افزود:در بخش مشاوره و ویزیت مامایی به ۵۵ نفر خدمات ارائه داده شد. همچنین در این اردو مشاوره تغذیه، غربالگری بینایی سنجی، پایش قند خون و فشار خون به صورت رایگان انجام شد.

اکبری در پایان گفت: از ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان بابت پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی بابت همکاری تشکر می‌کنیم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی اردوی جهادی دانشجویی اردوی جهادی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه