Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:34:40 GMT

برقرای تردد در جاده‎های بروجرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۰۷۳۷

برقرای تردد در جاده‎های بروجرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین گودرزی رییس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بروجرد گفت: اکنون مه غلیظ مسیر‌های بروجرد - ونایی، بروجرد - اراک و بروجرد به سمت اشترینان و نهاوند را فرا گرفته که به رانندگان توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نموده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: همراه بودن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی برای رانندگان ضروری است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌های بروجرد افزود: با توجه به استقرار سه اکیپ برف روب مستقر در جاده‌های ارتباطی این شهرستان که به تجهیزات لازم مجهز هستند، مشکلی در راه‌های این شهرستان وجود ندارد، ولی رانندگان باید زنجیر چرخ، چراغ مه شکن فعال و تجهیزات گرمایشی خودرو را قبل از حرکت کنترل نمایند و حتما از پر بودن باک بنزین خود مطمن باشند.

او ادامه داد: با توجه به شدت بارش برف محور‌های روستایی نیز با اعزام اکمیپ هالی برف روب در حال پاکسازی است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای هواشناسی زنجیرچرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگو‌های برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند