Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، پانزدهمین کنگره IADR با هدف پیشرفت تحقیقات، تولید علم، گسترش دانش و کاربرد آن در راستای ارتقاء سلامت دهان در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این کنگره افشین حراجی، رییس دانشکده دندانپزشکی ضمن خیر مقدم به حاضرین در کنگره از زحمات و کمک های ابطحی ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص حمایت ایشان جهت برگزاری این کنگره تشکر و قدرانی کرد.

سپس بهنام خسروانی فرد، دبیر علمی کنگره گزارش مختصری از روند برگزاری پانزدهمین کنگره IADR اراِئه داد و اذعان کرد: ظرف کمتر از دو ماه با توجه به محدودیت زمانی و مشکلات ارتباطی از جمله وجود اختلال در شبکه اینترنت توانستیم خوشبختانه پس از فراخوان 48 مقاله را به دبیرخانه کنگره جذب نماییم و از این 48 مقاله 28 مقاله توسط کمیته علمی تایید شد.

در پایان ابطحی ضمن تقدیر از حضور اقبال، رییس و قائم مقام مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و خوشنویسان رییس کنگره IADR بابت قرار دادن این فرصت در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: برای ما افتخار بزرگی است که کنگره های بین المللی و داخلی در سالن های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می شود چرا که این امر در ارتقاء آموزشی دانشگاه تاثیر مثبت داشته و موجب هم افزایی ملی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همچنین از تغییرات بسیار موثر پس از حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را عنوان کرد و پیدایش دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی را مدیون تفکر و حمایت ایشان قلمداد کرد.

ابطحی از توفیقات بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران پس از عمر کوتاه دو ساله ی خود نام برد و اظهار کرد: در این مدت کوتاه توانسته ایم با دانشگاه های علوم پزشکی با قدمت چندین سال رقابت کنیم و در زمینه های علمی، پژوهشی و المپیاد های علمی موفقیت های حائز اهمیتی بدست آوریم. بطوری که ما در حال حاضر دانشکده های این دانشگاه از جمله دانشکده پرستاری و مامایی در زمره بهترین دانشکده ها می باشد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر سیاست دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر رفع نیازهای کشور است و کلیه برنامه ریزی های آن نیز منطبق بر حل مشکلات جامعه می باشد.

بر اساس این گزارش کنگره IADR یک انجمن غیر انتفاعی بین المللی است گه بیش از 10 هزار پژوهشگر در سطح جهانی عضو دارد.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس