Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی سیتیزن ها می گوید واکنش تیمش در تقابل با شرایط مختلف، همیشه خوب است.
به گزارش آریا، دیدار دو تیم وولورهمپتون و منچسترسیتی از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر با پیروزی 3 بر 2 گرگ ها همراه بود. شکست در این بازی، فاصله سیتیزن ها با صدر جدول را بیشتر از گذشته کرد و شاگردان گواردیولا، اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول، فاصله ای 14 امتیازی با این تیم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها پس از شکست تیمش در مقابل وولورهمپتون در گفت و گویی شرکت کرد. سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت:
نمی توانیم تسلیم شویم چرا که در این صورت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را به دست نخواهیم آورد. کمتر از 40 ساعت دیگر به مصاف شفیلد یونایتد خواهیم رفت و باید خودمان را برای این بازی آماده کنیم و پس از آن خودمان را برای بازی های بعدی آماده می کنیم. واکنش ما در تقابل با شرایط مختلف، همیشه خوب است. ما به بهترین بودن عادت کرده ایم و اکنون نیز با نهایت توان می جنگیم.
گواردیولا در خصوص فاصله تیمش با لیورپول صدرنشین گفت:
مدت زیادی است که فاصله امتیازی زیادی با لیورپول داریم و منطقی نیست که به رقابت با آن ها برای قهرمانی در لیگ برتر بیندیشیم. مدت زیادی است که این سوال را می شنوم و همیشه نیز همین جواب را می دهم.  
گواردیولا در دقیقه 67 بازی مقابل وولورهمپتون و در حالی که تیمش با نتیجه 2 بر 1 پیش بود، دی بروین را از زمین بازی بیرون کشید و گوندوعان را به جای او به زمین فرستاد. او در خصوص این تصمیمش گفت:
کمتر از 48 ساعت دیگر باید در بازی بعدی به میدان برویم. نمی توان کاری کرد. بازیکنانم تا دقیقه آخر بازی تلاش کردند اما نتوانستیم از برتری امان محافظت کنیم. با این حال، می توانستیم از گل خوردن جلوگیری کنیم. بازیکنانم افسوس نمی خورند چرا که با نهایت توان تلاش کردند و هر کاری کردند تا نتیجه را حفظ کنند.  
منچسترسیتی در دقیقه 25 بازی و با تصمیم کمک داور ویدیویی صاحب پنالتی شد اما پاتریسیو پنالتی استرلینگ را مهار کرد. با این حال، داور با بررسی مجدد صحنه متوجه شد دروازه بان وولورهمپتون در هنگام ضربه بیش از حد با خط فاصله داشته است و دستور تکرار پنالتی را داد. پنالتی دوم اما در ریباند توسط استرلینگ وارد دروازه پاتریسیو شد. از گواردیولا در خصوص صحنه پنالتی تیمش و تصمیم داور سوال شد و او نیز اینگونه پاسخ داد:
نمی دانم چه بگویم. بهتر است در خصوص کمک داور ویدیویی صحبت نکنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گواردیولا لیورپول منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد

گواردیولا معتقد است تیم‌های انگلیسی در بلندمدت کار سختی در رقابت‌های اروپایی خواهند داشت. 

طرفداری | گواردیولا اعتراض یورگن کلوپ به فشردگی برنامه بازی‌ها را درک می‌کند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی در نیمه نهایی جام حذفی، پپ گواردیولا مقابل دوربین تلویزیون بی بی سی صحبت‌های تندی مطرح کرد و گفت: سران فوتبال انگلیس به خاطر حق پخش، منچسترسیتی را نابود کردند. دیدگاه سرمربی اسپانیایی با حمایت میکل آرتتا و سایر مربی‌ها همراه شد. امروز نیز یورگن کلوپ در نشست خبری خود به این نکته اشاره کرد که با توجه به شدت فشردگی بازی‌ها، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول نتوانسته‌اند در رقابت‌های اروپایی فرم همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند. سرمربیان لیگ برتر انگلیس در کنار آسیب‌های فیزیکی بازیکنان به بحران روانی آن‌ها نیز اشاره می‌کنند. پپ گواردیولا در واکنش به صحبت‌های کلوپ گفت:

با یورگن کلوپ کاملا موافق هستم. در مورد حذف تیم‌های انگلیسی نمی‌دانم علت واقعی چه بود اما همانطور که کلوپ گفت، برنامه بازی‌ها یکی از دلایل اصلی محسوب می‌شود. این موضوع قرار نیست تغییر کند. شاید فصل آینده سه یا چهار تیم انگلیسی در مراحل پایانی رقابت‌های اروپایی حاضر باشند اما در بلند مدت این کار دشوار خواهد بود. 

کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید

آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟

امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپاست

 حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور