Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور برگزیدگان استان‌های مختلف به صورت همزمان در ۵ نقطه از استان تهران برگزار شد و نفرات برتر جهت حضور در جشنواره فجر تلاوت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شب گذشته به صورت همزمان در شهر‌های تهران، اسلامشهر، پاکدشت، دماوند و شهریار برگزار و ۵ قاری برگزیده این جشنواره با انتخاب مردم معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از جشنواره درحالی در ۵ نقطه از استان تهران برگزار شد که تلاوت‌های زیبا و استقبال باشکوه مردم گرمای خاصی به شب سرد زمستانی بخشید.

حسینیه صاحب‌الزمانی تهران به عنوان خاستگاه جشنواره تلاوت‌های مجلسی یکی از ۵ میزبان مرحله کشوری بود که البته به دلیل انتخاب این محل تنها چند روز قبل از برگزاری جشنواره استقبال از این رقابت مانند سال‌های گذشته نبود و انتظارات آنگونه که باید از آن برآورده نشد.

 

ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان به عنوان دارنده مقام سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کویت یکی از شرکت‌کنندگان این جشنواره بود که نهایتاً توانست بالاترین رأی را از عموم حضار بگیرد و به عنوان نفر نخست راهی جشنواره فجر تلاوت شد.

اسلامشهر و مسجد امام حسین (ع) این شهرستان یکی دیگر از میزبانان مرحله کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی بود که با استقبال بالای مردم این شهرستان محفلی باشکوه رقم خورد و نهایتاً سیدجاسم موسوی قاری اهل خوزستان توانست با کسب بیشترین آراء از عموم مردم و داوران به عنوان نفر برگزیده جوا حضور در جشنواره فجر تلاوت را کسب کند.

مردم پاکدشت دیگر گروهی هستند که شب گذشته از برترین قاریان کشور میزبانی شایسته‌ای انجام دادند و نهایتاً حسین بیات قاری اهل اسلامشهر که پیش از این در اقدامی زیبا و برای تحقق عدالت حداکثری از تلاوت در شهر خودش انصراف داده بود مزد کار زیبایش را گرفت و با رأی مردم پاکدشت به عنوان نفر برگزیده راهی جشنواره فجر تلاوت شد.

 

دماوند به عنوان یکی از سرد‌ترین شهر‌های کشور شب گرمی را باحضور قاریان قرآن سپری کرد و مردم خونگرم این خطه ضمن استقبال زیبا از محفل قرآنی سعید عبدی را به عنوان قاری برتر انتخاب کردند.

شهریار آخرین میزبان مرحله کشوری جشنواره بود که نهاد‌های مختلف این شهر به همراه فعالان قرآنی در اقدامی هم‌افزا میزبانی شایسته‌ای از جشنواره داشتند که نهایتاً اهالی شهریار مهدی سعیدی‌کیا را به عنوان نفر برگزیده راهی جشنواره فجر تلاوت کردند.

چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در اتفاقی بی‌نظیر در بیش از ۱۰۰ شهر و ۲۹ استان کشور به شکیل باشکوه برگزار و مرحله کشوری آن در ۵ نقطه از استان تهران برگزار شد.

به این ترتیب حسین بیات، سعید عبدی، ابراهیم تبسم‌چهره، مهدی سعادت کیا(پاپی) و سید جاسم موسوی باید در جشنواره فجر تلاوت برای کسب عنوان برترین قاری مردمی در سال ۱۳۹۸ با هم رقابت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن مجلسی جشنواره تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان