Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژرژیک آبرامیان ، در واکنش به اقدام وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام ایران در فهرست کشورهای ناقض آزادی ادیان، گفت: اقلیت‌های دینی از جمله ارامنه در کشور جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط در جامعه و کشور زندگی می‌کنند و از تمام حقوق جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند هستند.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا، هیات حاکمه و در مجموع حاکمیت سلطه در جهان نسبت به ایران مغرضانه اظهارنظر می‌کنند و چنین اقدامی را می‌توان در قالب اعلامیه های سیاسی تعریف کرد که با هدف تشدید فشار به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

هیج کشوری مانند ایران این میزان آزادی برای اقلیت‌های دینی در نظر نگرفته‌ است
نقض آزادی ادیان اتهام کذب نسبت به جمهوری اسلامی است
وزرات خارجه آمریکا صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ندارد
آبرامیان تاکید کرد: چنین موضع‌گیری‌ها همانند زمانی که در شورای امنیت می‌خواستند قطعنامه‌ای حقوق بشر علیه ایران به تصویب برسانند، است. زمانی که بسیاری از کشورها مخالفت و تعداد زیادی هم در رأی‌گیری شرکت نکردند و تنها کشورهایی که ارتباط و هم‌‌پیمانی با نظام سلطه داشتند در راستای افزایش فشار با منطق دوگانه بینی و مغرضانه با قطعنامه موافقت کردند.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس دهم، یادآور شد: چنین اعلامیه‌هایی اهداف سیاسی را دنبال می‌کند. این اقدامات، روند کاری هیات حاکمه آمریکا است اما در صورتی که نظام سلطه و صهیونیست بین‌المللی توان داشتند قطعا از اهرم‌های فشار قوی‌تر علیه ملت ایران استفاده می‌کردند اما تاکنون موفق نشده اند زیرا استراتژی جمهوری اسلامی ایران امکان چنین هجمه هایی را از آنان گرفته است./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است