Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول بعد از پیروزی مقابل لسترسیتی دور از جشن شادی بازیکنان بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول با ارائه نمایشی فوق العاده و مقتدرانه موفق شد در خانه لسترسیتی با نتیجه ۰-۴ به برتری رسیده و گام بلندی برای فتح زودهنگام رقابت های این فصل لیگ برتر در این فصل بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در پایان مسابقه و بعد از این پیروزی مهم برای تیم رده دوم جدول و وقتی بازیکنان لیورپول در حال جشن گرفتن بودند، ویرژیل فن دایک از جمع آنها جدا شده و به فردی که در کوتاه کردن چمن استادیوم کینگزپاور بود کمک کرد تا اینگونه سوژه دوربین عکاسان شود.

مرد چمن زن که انتظار چنین برخوردی را از سوی مدافع ۲۸ ساله لیورپول نداشت، ابتدا کمی هیجان زده شده و با ویرژیل فن دایک خوش و بش کرد و در ادامه آنها هر دو در کنار یکدیگر به ترمیم چمن استادیوم پرداختند.

حالا و با کسب این پیروزی پرگل، لیورپول سیزده امتیاز از لسترسیتی رده دومی بیشتر دارد و به نظر می رسد آنها بعد از سه دهه در آستانه فتح لیگ برتر برای اولین بار در تاریخ قرار گرفته اند.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود

آرنه اسلوت پس از رسمی شدن انتقالش به لیورپول، با یورگن کلوپ تماس خواهد گرفت. 

طرفداری | سرمربی آینده لیورپول قصد دارد با یورگن کلوپ در ارتباط باشد. 

همه‌چیز برای انتقال آرنه اسلوت از فاینورد به لیورپول نهایی شده است اما به نظر می‌رسد قرمزها منتظر هستند پیش از رونمایی رسمی از سرمربی جدید باشگاه، با یورگن کلوپ خداحافظی مناسبی داشته باشند. اسلوت که کویپ را پس از 24 سال به مقام قهرمانی اردیویسه رسانده بود، اکنون باید خودش را جایگاه کوپ در آنفیلد اثبات کند. او طی مصاحبه اخیرش از فرصت ارتباط به یورگن کلوپ استقبال کرده است. اسلوت گفته است:

فکر می‌کنم طبیعی است که اگر به یک باشگاه جدید می‌روید، با سرمربی فعلی تماس بگیرید. من این کار را در فاینورد هم انجام دادم. این کار عادی است، برای تمام دانشی که یک نفر از کار چند ساله در باشگاه به دست آورده، در این مورد نُه سال، باید با او تماس بگیرید. به غیر از آن، من دستیار کلوپ، پپ لیندرز را خیلی خوب می‌شناسم. اگر تاییدیه‌ رسمی برای انتقال وجود داشته باشد، واقعا عجیب خواهد بود اگر با او تماس نگیرم. 

یورگن کلوپ پس از ۹ سال حضور در لیورپول که با قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۹ و لیگ برتر در سال ۲۰۲۰ همراه بود، در پایان این فصل از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!