Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص آخرین وضعیت امدادرسانی‌ها به مناطق متاثر از آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر در استان گفت: تاکنون امدادرسانی به ۴ هزار و ۱۱۲ هزار خانوار انجام شده است.

او افزود: از ابتدای بارندگی و آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز، آبادان و کارون ۳ هزار و ۳۲۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ماهانه بین خانوار‌های آسیب دیده از آبگرفتگی‌ها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدادادی اظهار داشت: علاوه بر توزیع ۴ هزار و ۴۶ کیلوگرم نایلون پوششی، ۸ هزار و ۶۹۵ تخته پتو، ۳ هزار و ۱۹۵ تخته موکت و یکهزار و ۳۴۳ والر در مناطق مذکور توزیع گردید.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، ۷۲ هزار و ۷۲۰ بطری آب معدنی، ۶۰۰کیلوگرم خرما، ۹ هزار و ۹۱۵ قوطی کنسروجات و ۱۵۱ هزار قرص نان در مناطق درگیر آبگرفتگی کلانشهر اهواز و شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و کارون توزیع شده است.

او بیان کرد: امدادرسانی به این خانوار‌ها تا بازگشت به حالت عادی همچنان ادامه دارد.

بارندگی شدید و بی سابقه در مناطقی از استان خوزستان سبب آبگرفتگی معابر و منازل شد و مشکلات متعددی برای ساکنان اهواز، آبادان و کارون بوجود آورد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی هلال احمر آبگرفتگی در اهواز توزیع غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است

علی شمس معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی‌های شهر اهواز بیان کرد: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جا‌هایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که امشب بارندگی جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.

شمس در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم‌های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است افزود: همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد