Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از ۲۴ آذرماه و افزایش نظارت‌ها ۱۶۰ واحد صنعتی متخلف در استان کرمانشاه به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

محسن دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: از 24 آذرماه تاکنون 3000 مورد بازرسی از واحد‌های صنفی به‌ویژه واحد‌های عرضه انواع آجیل و خشکبار، شیرینی و سایر اقلام پر مصرف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امکانات و نیروی نامتناسب این اداره با جمعیت و تعداد بالای واحدهای صنفی در گستره استان گفت: تاکنون برای متصدیان 160 واحد صنفی متخلف به‌دلیل گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم نصب برچسب قیمت یا عدم رعایت سایر قوانین نظام صنفی، تشکیل پرونده انجام شده و این افراد به‌منظور صدور احکام بایسته، به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

27 پرونده تعزیراتی برای واحد‌های متخلف صنفی خشکبار و شیرینی فروش صادر شدسمنان| سازمان تعزیرات با کم‌فروشی ‌قاطعانه برخورد کندگران فروشی خودروسازها را به تعزیرات گزارش کنید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: از مردم شریف تقاضا می‌کنم هر گونه اعتراض یا شکایت خود از وضعیت بازار را به اطلاع بازرسان رسانده، یا گزارش های خود را مبنی بر بروز هر گونه تخلف اقتصادی با سامانه 124 دات آی آر یا شماره تلفن 124 در میان بگذارند و مطمئن باشند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه‌های بسیار متعددی برای رصد بازار راه‌اندازی شده است گفت: سامانه رصد زنجیره کالا از مبدأ ورودی تا مصرف‌کننده، سامانه جامع انبارها که میزان موجودی انبارها و ذخیره‌سازی کالاها مشخص است و سامانه جامع تجارت از مهمترین این سامانه‌ها هستند.

دارابی با بیان اینکه علاوه بر این سامانه‌ها در استان کرمانشاه شبکه‌های توزیع مشخص نیز در استان وجود دارد افزود: به‌منظور نظارت و جلوگیری از کمبود در بازار از طریق شبکه‌های مطمئن به توزیع کالا پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/832/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد