Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز هفتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۰ دستگاه "ماینر" استخراج ارز دیجیتال در اصفهان سرهنگ"حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "فلاورجان" با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه"ماینر" استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در یکی از کارگاه‌های حاشیه شهر موضوع را بررسی و محل اعلام شده را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: یک گروه از ماموران پس از هماهنگی‌های بعمل آمده به محل اعزام وتعداد ۳۰ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش دستگاه‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کرده اند بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.    کلاهبرداری اینترنتی با فروش اقساطی لوازم خانگی سرهنگ "جواد درستکاررئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: در پی شکایت خانم جوان از شهروندان مبنی بر اینکه با هدف خرید لوازم خانگی با اقساط ۱۲ ماهه در یکی از سایت‌های واسطه گر اقدام به پرداخت ۳۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت نموده و هیچ کالایی برای او ارسال نشده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ درستکار عنوان داشت: شاکیه اظهار داشتند پس از مشاهده آگهی فروش اقساطی لوازم خانگی با آگهی دهنده تماس گرفته و درخواست یک دستگاه تلویزیون نموده که بنا به درخواست فروشنده مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت واریز و علاوه بر اینکه هیچ کالایی ارسال نشد، فروشنده پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی نهایتاً کارشناسان موفق به شناسایی فرد کلاهبردار و انتقال به پلیس فتا می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان بیان داشت: شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند، همچنین به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم از هویت فروشنده مطلع گشته و از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به عنوان بیعانه خودداری کنند.   توقیف خودروی میلیاردی قاچاق در اصفهان سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان حین کنترل پارکینگ‌های سطح شهر به یک سواری "بی ام و" مشکوک و اصالت آن را استعلام کردند.
وی افزود: در استعلام بعمل آمده مشخص شد پلاک مربوط به این خودرو نیست و خودرو قاچاق است که بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش خودروی کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ ترکیان اظهار داشت: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندان خواست، با نیروی انتظامی تعامل و همکاری داشته باشند و اخبار مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف ۴۸ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان سرهنگ " محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۳۶ اصفهان حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی به یک دستگاه مینی بوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از مینی بوس بازرسی شد که تعداد ۴۸ هزار و ۴۸۰ نخ سیگار خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اصفهان کلاهبرداری اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی

سرهنگ ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد ضمن تبریک روز کارگر گفت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

او از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice.gov. ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه