Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، فرشاد مقیمی افزود:‌ توقف هر دستگاه خودرو برای حتی یک روز سبب پرداخت جریمه دیرکرد تحویل خودرو می‌شود که در کنار نارضایتی مشتریان، زیان قابل توجهی را به دلیل پرداخت مبالغ جریمه به ایران خودرو وارد می کند.

وی تصریح کرد:‌ همکاری مستمر در مسیر رفع مشکلات می‌تواند مانع از شکل‌گیری زیان‌های این چنینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمی بر عرضه قطعه باکیفیت به خطوط تولید ایران خودرو تاکید کرد و گفت: بخشی از هزینه‌ها نیز می‌تواند از طریق کاهش میزان بازگشت قطعات به شبکه خدمات پس از فروش مدیریت شود. به هیچ عنوان اجازه ورود قطعه بی‌کیفیت به خط تولید را نخواهیم داد تا تصویر ذهنی مشتریان نسبت به ایران خودرو مخدوش نشود.

وی در ادامه با بیان این که تامین و تزریق نقدینگی و اختصاص تسهیلات مصوب به زنجیره تامین خودروسازان، شرایط را به سمت مطلوب‌تری هدایت خواهد کرد،‌ گفت: اراده و توان سازندگانی که در شرایط بحران، همراه ایران خودرو بوده‌اند را فراموش نخواهیم کرد.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: برای قطعاتی که ظرفیت‌های لازم در میان قطعه‌سازان وجود ندارد از توانمندی  سایر بخش ها مانند صنایع دفاع استفاده خواهیم کرد. در صورتی که سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز توسط قطعه‌ساز انجام شده و ظرفیت‌های لازم وجود داشته باشد قطعا از توانمندی‌های این بخش استفاده خواهیم کرد. همکاری با صنایع دفاع را می‌توان به فرصتی تبدیل کرد تا در مسیر ارتقای وضعیت خودروسازی گام برداریم.

وی ایجاد عدالت در پرداخت مطالبات را سبب رضایت قطعه‌سازان دانست و گفت: بسته مشوقی را به زودی اعلام خواهیم کرد تا نهضت ساخت داخل را به صورت واقعی و به دور از شعار اجرایی کنیم.

مقیمی درعین حال گفت: به دنبال این هستیم که از ظرفیت قطعه سازان همکار نهایت استفاده را ببریم و تمایل زیادی به افزایش منابع تامین نداریم. سازندگان باید قطعات مورد نیاز را در کم‌ترین زمان، بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه کنند.

وی در پایان بر هم‌سویی قطعه‌سازان با ایران‌خودرو در زمینه اهداف و استراتژی های صنعت خودرو کشور تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار اعضای صنایع انجمن صنایع همگن قطعه سازی نیز دیدگاه ها و نظرات خود را درباره وضعیت فعلی همکاری با ایران خودرو که حاکی از رضایت از بهبودهای ایجاد شده بود بیان کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو خودروسازی تولید خودرو قطعه سازی فرشاد مقیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان