Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@20:02:47 GMT

ارائه ۷۴۷۱ جلسه مشاوره به مددجویان مازندرانی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۱۸۲۷

ارائه ۷۴۷۱ جلسه مشاوره به مددجویان مازندرانی

گروه اجتماعی ــ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، گفت: ۷ هزار و ۴۷۱ جلسه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی طی ۹ ماهه امسال برای ۹ هزار و ۷۳۰ مددجوی تحت حمایت برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، محمد کوچکی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسات مشاوره، کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سلامت روانی مددجویان تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد بهره‌مند شده از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی شامل؛ زنان سرپرست خانوار، دانش‌آموزان، دانشجویان، سالمندان، نوعروسان، جوانان در آستانه ازدواج بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، تصریح کرد: از مجموع افراد بهره‌مند شده از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی ۵۷۹ دانش‌آموز تحت حمایت به منظور کسب موفقیت‌های تحصیلی، حل مشکلات درسی، انتخاب رشته تحصیلی مناسب، آمادگی جهت شرکت در کنکور، مهارت‌های زندگی از این خدمات برخوردار شدند.

وی به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی برای ۴ هزار و ۸۶۶ مددجو اشاره کرد و افزود: مشاوره فردی در زمینه‌هایی مانند؛ اختلالات افسردگی و اضطراب، مشاوره قبل از ازدواج، مشکلات خانوادگی، اختلالات رشدی، مشکلات تحصیلی، مشاوره شغلی به مددجویان طی ۹ ماهه سالجاری برگزار شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، گفت: ۴ هزار و ۸۶۴ مددجو نیز از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی در بخش‌های فرزندپروری، مهارت زندگی، اختلالات روانی، سلامت اجتماعی، مهارت‌های قبل و پس از ازدواج و... طی ۹ ماهه امسال بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه، در سال‌جاری یک‌هزار و ۲۰۹ مددجو نیز از خدمات مشاوره‌ای کلینیک‌های تخصصی روانشناختی بهره‌مند شدند، افزود: مددجویان به منظور درمان و حل مشکلاتشان به صورت رایگان به کلینک‌های تخصصی روانشناختی، مراجعه و از خدمات مشاوره‌ای بهره مند می‌شوند.

کوچکی گفت: در مازندران ۸۱ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محمد کوچکی مشاوره کاهش اسیب زنان سرپرست خانوار نوعروسان ایکنا کمیته امداد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران