Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@02:26:58 GMT

۱۲ جاده کشور "برفی" است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۰۵۸

صراط:

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای قم، لرستان، برخی از محورهای استان مرکزی و تهران شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: در محورهای اراک ـ قم، اراک ـ فرمهین، ارک ـ توره، الیگودرز ـ اصفهان، بروجرد ـ اراک، خرم‌آباد ـ درود، ارتفاعات کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه، قم ـ سلفچگان، سلفچگان ـ اراک و اراک ـ تفرش شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در اغلب محورهای همدان، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، لرستان و مرکزی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده وجود دارد.

به گفته این مقام پلیس راهور ترافیک نیز در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از محدوده پل فردیس تا گرمدره در مقاطع مختلف سنگین و نیمه‌سنگین و در مسیر جنوب به شمال جاده کرج ـ چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر چهار، سد کرج و تونل شماره پنج نیمه‌سنگین است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جاده پلیس راهور کنترل ترافیک هواشناسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن‌سازی و مشکل ۳۱ نقطه پرحادثه رفع شده است.

وی افزود: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امانی راهداری در حال رفع و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها ایمن سازی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام‌آباد غرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر یک نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرستان کرمانشاه دو نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استانداردسازی محورها تغییر کرده است؛ بنابراین باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع و اصلاح آن‌ها در اولویت قرار گیرد، زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 748785

دیگر خبرها

  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟