Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور صداقت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان در قالب یک تیم ۱۵ نفره شامل پزشک عمومی، ماما، دارویار، پرستار و تیم کمک‌های اولیه در مجموع به بیش از ۶۰ نفر از اهالی این روستا خدمات مختلف پزشکی و پیراپزشکی ارایه کردند.

وی اضافه کرد: عوامل کاروان سلامت، خدمات پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی، دارویی، نوار قلب، تست فشار و قندخون، تزریقات رایگان و خدمات روانشناسی را به اهالی این روستا به صورت رایگان ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کاروان دومین اعزام تیم پزشکی هلال احمر به مناطق محروم این شهرستان در سال جاری بود افزود: در اعزام نخست نیز که در فصل پاییز انجام شد، خدمات پزشکی به اهالی روستای «کله‌گاوی» ارایه شد و تا پایان سالنیز یک تیم دیگر این جمعیت به مناطق کم‌برخوردار این شهرستان اعزام می‌شود.

رییس هلال احمر مهاباد ادامه داد: این جمعیت با اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی خود برای کمک به بهبود سطح سلامت محرومان جامعه در روستاهای کم‌برخوردار طرح کاروان سلامت را در مناطق مختلف کشور اجرا می‌کند.  

صداقت گفت: در این شهرستان بیش از ۷۰۰ نفر امدادگر در دوره‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات شرکت کردند که در صورت بروز حوادث غیرمترقبه با این جمعیت همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۶۰۰ امدادگر در دوره‌های عمومی و بیش از ۱۱۰ امداگر و نجاتگر در دوره‌های تخصصی و تکمیلی امداد و نجات جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

روستای «شیلان‌آباد» در ۲۰ کیلومتری شرق مهاباد در مسیر جاده «لاچین» این شهرستان واقع شده است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها مهاباد علوم پزشکی سازمان تدارکات پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد علوم پزشکی سازمان تدارکات پزشکی مهاباد علوم پزشکی سازمان تدارکات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی