Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:49:08 GMT

روانشناس ورزشی در اردوی تیم امید (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۱۱۸

تیم امید برای موفقیت از یک روانشناس ورزشی در کادر فنی خود بهره می برد و این جز معدود دفعاتی است که شاهد حضور یک روانشناس ورزشی در کادر فنی تیم ملی هستیم.

به گزارش "ورزش سه"، دکتر خسرو حمزه صبح امروز با حضور در محل اردوی تیم امید به  تشریح مهارت هاى انگیزشى همچنین مباحث مرتبط با تمرکز، کنترل استرس و انسجام تیمى  پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم امید امروز در آخرین بازی دوستانه خود پیش از حضور در تایلند با امید قطر بازی می کند و فردا به تهران باز می گردد. برنامه بازی های تیم امید در مرحله گروهی از این قرار است. این بازی ها با حضور 16 تیم در تایلند برگزار می شود و در نهایت سه تیم به همراه ژاپن به المپیک 2020 توکیو صعود خواهند کرد.

 

پنج شنبه 9 ژانویه (19 دی)
ساعت 17:15
ایران – ازبکستان
یکشنبه 12 ژانویه (22 دی)
ساعت 17:15
ایران – کره جنوبی
چهارشنبه 15 ژانویه (25 دی)
ساعت 17:15
ایران – چین

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود. سرخ‌ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی با توجه به تساوی استقلال در تبریز به صدر جدول برسند.

امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت مصدوم شده بود، در این مسابقه شرایط بازی پیدا کرد، اما این بار با دریافت کارت قرمز تا انتهای بازی در زمین نماند.

در دقیقه ۸۲ در شرایطی که عالیشاه مشغول بحث با دو بازیکن سپاهان بود، برایان دابو، هافبک سپاهان خود را به او رساند و با امید وارد درگیری فیزیکی شد. این اتفاق واکنش عالیشاه را به همراه داشت و با هل دادن دابو، او نقش بر زمین شد تا داور با کارت قرمز به سمت عالیشاه برود.

از ظرفی دیگر میلاد زکی‌پور و امید نورافکن نیز به این درگیری ملحق شدند تا درگیری سرخابی‌ها در دقایق پایانی ال‌کلاسیکو ایران تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان