Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره تخصصی «تربیت متخصصِ گردشگری دینی» به صورت محدود از بین طلاب واجد شرایط به منظور توانمندسازی، ارتقا و آموزش فعالان بخش گردشگری دینی اواخر دی ماه امسال برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: حجت الاسلام «سید مصطفی میرفندرسکی» از برگزاری دوره تخصّصی «تربیت متخصص گردشگری دینی» از بین طلاب سطوح عالی واجد شرایط خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام در دوره صرفا تا تاریخ جمعه 1398/10/13 از طریق سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

voifs.com  صورت می پذیرد و دوره ها پس از انجام مصاحبه در روزهای پنجشنبه، 26 دی، جمعه، 27 دی، پنجشنبه، 13 بهمن و جمعه، 14 بهمن برگزار می شود.

 

رئیس مؤسسه آوای فطرت و معنویت تصریح کرد: در راستای توانمندسازی، ارتقا و آموزش فعالان بخش گردشگری دینی، موسسه آوای فطرت و معنویت با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه بر پایه تحقیقات و پژوهش های علمی و میدانی در سال‌های گذشته در نظر دارد دوره تخصّصی «تربیت متخصص گردشگری دینی» را از بین طلاب واجد شرایط با پذیرش محدود برگزار کند.

 

وی با بیان اینکه این دوره با بهره‌مندی از استادان مجرب، تاثیر بسزایی در شناخت صحیح از صنعت توریسم، گردشگری دینی و بایسته های فعالیت در آن دارد، ابراز کرد: این دوره چهارروزه، به صورت تمام وقت برگزار می شود که موضوعات مختلفی در گردشگری دینی و سرفصل های مرتبط با آن برای طلاب محترم تدریس می شود.

 

توانمندسازی طلاب در پاسخگویی صحیح به سوالات مذهبی توریست ها از اهداف دوره است

 

حجت الاسلام میرفندرسکی  یکی از اهداف اصلی این دوره را توانمندسازی طلاب در پاسخگویی صحیح به سوالات مذهبی توریست ها و شناخت صحیح از صنعت گردشگری برشمرد و گفت: شرکت در این دوره برای افرادی که تمایل دارند ضمن آشنایی با سوالات مذهبی گردشگران خارجی، روش صحیح پاسخگویی به آن را بدانند بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.

 

وی افزود: پژوهشگرانی که تمایل دارند نحوه صحیح تعامل با غیرمسلمانان را طبق مبانی اسلامی بیاموزند و طلابی که علاقه مند به شناخت صحیح و دقیق از صنعت گردشگری، گردشگری دینی و بایسته های فعالیت در آن هستند و فراگیرانی که تمایل دارند در گردشگری دینی و اقسام متنوع آن اعم از گردشگری مذهبی، زیارتی، معنوی و آئینی نقش ایفا کنند، در این دوره تخصصی نام نویسی کنند.

 

آشنایی با گردشگری دینی با رویکرد بین المللی از مزایای شرکت در این دوره است

 

رئیس مؤسسه آوای فطرت واندیشه تأکید کرد: مزایای شرکت در این دوره عبارتند از: بهره مندی از اساتید مجرب حوزوی و صنعت گردشگری؛ آشنایی صحیح با صنعت توریسم و گردشگری دینی و زیر مجموعه های آن، اعم از مذهبی، زیارتی، معنوی و آئینی با رویکرد بین المللی؛ آشنایی با اسلوب و بایسته های ارائه مباحث دینی به توریست؛ توانمندی در پاسخگویی صحیح به سوالات مذهبی توریست؛ اعطاء گواهینامه معتبر از حوزه علمیه و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ همکاری با افراد برتر دوره برای فعالیت های میدانی در عرصه گردشگری دینی.

 

طلاب با روحیه فعالیت در فضای گردشگری  در این دوره شرکت کنند

 

وی با اشاره به شرایط پذیرش در این دوره خاطرنشان ساخت: اتمام پایه 10 (کتبی و شفاهی)؛ تسلط کامل به یکی از زبان‌های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، آلمانی، چینی یا روسی؛ حداقل سه سال سابقه تبلیغی؛ فعالیت در فضای بین الملل (فضای مجازی و حقیقی)؛ روحیه فعالیت در فضای گردشگری و ارسال رزومه از جمله شرایط پذیرش در دوره تخصّصی «تربیت متخصص گردشگری دینی» است و از پذیرفته‌شدگان اولیه مصاحبه به عمل خواهد آمد.

 

گفتنی است، موسسه آوای فطرت و معنویت اولین مرکز تخصصی گردشگری دینی در کشور است که در حوزه های پژوهش، آموزش، مطالعات راهبردی و فعالیت میدانی به ایفای نقش می‌پردازد.

 

این مرکز با بهره گیری از تجربیات فعالان متخصص در صنعت توریسم و گردشگری دینی و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی درصدد است با حضور موثر در عرصه گردشگری دینی و زیرمجموعه های آن اعم از گردشگری مذهبی، زیارتی، معنوی و آئینی، گام مهمی در جهت رشد، توسعه و ارتقاء فعالیت های مرتبط با این حوزه بردارد.

 

متقضایان می توانند با شماره های 02128424396 و 09192525055با مؤسسه آوای فطرت و معنویت در ارتباط باشند.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مسجد اصفهان اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی گردشگری دینی دوره تخصصی طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود

ایسنا/هرمزگان مدیر سابق مرکز اسلامی استان هرمزگان گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید تمام ارکان جامعه اسلامی مشارکت کنند. نه شیعه و نه اهل سنت به تنهایی نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند؛ بلکه باید با اتحاد برای تحقق این تمدن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه خود که در سالن جلسات حوزه علمیه بانوان برگزار شد، با ذکر این نکته که مسلمان باید بلند بیندیشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید حامی و پشتیبان یکدیگر باشند؛ اما متاسفانه امروز در مسئله غزه شاهد رفتاری غیر از این هستیم.

مدیر اسبق مرکز اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: هموارسازی مسیر برای عینت‌بخشی به وحدت موجود در استان هرمزگان از جمله اصول اساسی برنامه‌هایم در مرکز اسلامی بود.

در استان هرمزگان بیش از ۲۰ حوزه علمیه شیعه و حدود ۵۰ مدرسه دینی اهل سنت داریم که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی فعالیت‌ می‌کنند.

وی، با اشاره به گستردگی فعالیت مرکز اسلامی، عنوان کرد:این مرکز در حوزه مساجد مانند مرکز رسیدکی به امور مساجد و در حوزه مدارس دینی مانند حوزه علمیه و مرکز خدمات فعالیت می‌کند که نشان دهنده حجم فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام باوقار منشاء اختلاف را جهل دانست و اظهار کرد: اختلاف باعث عدم تحقق اهداف جامعه اسلامی خواهد شد و همین امر باعث شکست جبهه اسلام می‌شود به همین جهت باید وحدت اسلامی را عینیت بخشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر