Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:13:19 GMT

خبر خوب برای امید؛ صیادمنش فردا در تهران

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۹۶۵

خبر خوب برای امید؛ صیادمنش فردا در تهران

مهاجم تیم امید که بالاخره موفق به دریافت مجوز حضور در این تیم شد اعلام کرد با آمادگی کامل به جمع شاگردان حمید استیلی می پیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال اللهیار صیادمنش در این باره گفت: خوشبختانه رایزنی ها و تلاش فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت باشگاه موفقیت آمیز بوده و بالاخره با حضور من در مسابقات تیم امید موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه روز یکشنبه راهی تهران می شوم و در اردوی تیم امید حضور پیدا می کنم. اینجا وضعیت خوبی دارم و در بازی ها هم مورد اعتماد کادر فنی قرار داشتم. به همین دلیل با آمادگی کامل و در شرایط مسابقه به تیم امید اضافه می شوم. البته خودم هم تمرینات اختصاصی داشته ام که بتوانم در وضعیت ایده آل تیم المپیک را همراهی کنم.

 

صیادمنش در خصوص غیبت خود در اردوی قطر گفت:به هر ترتیب امکان جلب موافقت باشگاه برای حضور در این اردو وجود نداشت و همی نکه با حضور من در مسابقات تایلند موافقت کردند اتفاق بسیار خوبی است. با این وجود من در اردوی گذشته اندونزی تیم را همراهی کردم و با جو تیم هم چنین تفکرات کادر فنی کاملا آشنا هستم. امیدوارم در فرصت باقی مانده که حدود یک هفته پیش از بازی های تایلند راهی این کشور می شویم شرایط بهتری داشته باشم و هماهنگی لازم هم ایجاد شود. من ایمان دارم که این تیم می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بچه های بسیار توانمندی در تیم امید حضور دارند و ما یک تیم قدرتمند هستیم که می تواند نمایش خوبی در این بازی ها داشته باشد.

تیم امید ایران ترکیه فنرباغچه الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران ترکیه فنرباغچه الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست