Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@07:43:55 GMT

ظریفان؛ ظرافتی برای پیوند مسافر و صنایع‌دستی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۳۰۰۵

ظریفان؛ ظرافتی برای پیوند مسافر و صنایع‌دستی

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ظریفان، نقطه اتصال مسافران گذری و صنایع‌دستی زنجان است.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با نحوه واگذاری کارگاه‌های ناحیه ظریفان، اظهار کرد: در صدد هستیم زمین‌های این ناحیه کارگاهی به تولیدکنندگان و فعالان واقعی صنایع‌دستی زنجان واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به مسئله شفاف‌سازی واگذاری سایت کارگاهی مس و چاقوی شهرک صنعتی اشراق، ادامه داد: همه کارگاه‌ها به افرادی که در زمینه چاقو و مس فعالیت دارند، واگذار شده و واگذاری بررسی‌های لازم انجام شده تا به افرادی که واقعا در این حرفه فعالیت می‌کنند، واگذار شود.

وی افزود: مکان این کارگاه‌ها برای استقرار واحدهای تولید مس و چاقو بوده که ۷۰ کارگاه برای افرادی که در این حرفه مشغول هستند، واگذار شده است. این کارگاه‌ها با پرداخت ۱۰ درصد قیمت حق بهره‌برداری به صورت نقدی و مابقی نیز به صورت اقساط ۴۸ ماهه واگذار شده است.

احمدی با اشاره به نحوه واگذاری زمین‌های ناحیه صنعتی ظریفان، تصریح کرد: نحوه واگذاری از طریق مزایده انجام می‌شود و به افراد فعالی که در حوزه صنایع‌دستی از سازمان میراث‌فرهنگی پروانه بهره‌برداری دارند، واگذار خواهد شد. پیشرفت فیزیکی این ناحیه به صد درصد رسیده و در مرحله واگذاری هستیم و هدف ما این است که این کارگاه‌ها به فعالان و تولیدکنندگان واقعی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، یادآور شد: این شهرک از لحاظ معماری به صورت سنتی و مانند بازار زنجان دارای واحدهای دوکله خواهد بود، به طوری که یک سمت از واحدها برای بازدید و خرید مردم بوده و حالت بازارچه داشته و سمت دیگر، بارانداز خواهد بود.

وی افزود: زیرساخت‌های لازم از جمله گاز، آب، برق و مخابرات برای این ناحیه صنعتی به صورت زیرزمینی تامین شده و مشاعات این مجموعه نیز در قالب پارک، فضای سبز، سرویس بهداشتی و سایر مراکز رفاهی خواهد بود و این ناحیه در مسیری قرار گرفته که بتواند مسافرانی که قصد ورود به زنجان یا عبور از آن را دارند را جذب کرده و طی بازدید از این ناحیه، صنایع‌دستی استان زنجان را نیز به دست آورند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموع مساحت این ناحیه صنعتی، ۲.۳ هکتار بوده و زمین‌های آن شامل ۱۰۳ واحد ۸۴ متری است که ۴۲ مترمربع کارگاه و ۴۲ مترمربع نیز بازارچه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود