Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله جبیب الله شعبانی با بیان اینکه حوادث سال ۸۸ نشان داد دشمن به صورت مستمر در حال برنامه ریزی برای بی ثبات سازی کشور است، گفت: نقش بی بدیل رهبری دینی و ولایت فقیه در جامعه اسلامی، اصلی جوهری و اساسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماینده ولی فقیه در استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص هفته بصیرت و حماسه ۹ دی، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی که با ماهیت الهی و استقلال طلبی این انقلاب مخالف بودند، بارها علیه آن دست به توطئه زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حوادث سال ۸۸ و چگونگی آغاز آن گفت: فتنه سال ۸۸ در ابتدا و ظاهرا اعتراض به نتیجه انتخابات بود و سپس تبدیل به ایستادگی در برابر قانون توسط شکست خوردگان در انتخابات شد.

آیت الله  شعبانی با بیان اینکه فتنه ۸۸  یکی از توطئه های پیچیده دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: پشت صحنه این حوادث رسانه های خارجی و دشمنان بودند که با مدیریت و برنامه ریزی، حرکت مردم معترض را هدایت کرده و از فریب خوردگانی همچون سران فتنه بهره بردند تا آنان را در مسیر براندازی جمهوری اسلامی ایران سوق دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به نقش سفارت خانه های خارجی در فتنه ۸۸ گفت: بیش از ۱۰ سفارت خارجی ماموریت براندازی را در داخل کشور دنبال می کردند و با استفاده از عوامل مرتبط با فتنه، به تحقق این براندازی کمک می کردند.

وی بیان کرد: حوادث سال ۸۸ نشان داد که دشمن به صورت مستمر در حال برنامه ریزی برای بی ثبات سازی کشور است و به صورت مرتب، نقاط قوت و ضعف نظام جمهوری اسلامی را مطالعه و بر روی نقاط آسیب پذیر برنامه ریزی می کند.

آیت الله شعبانی در ادامه افزود: آینده نگری، رصد دقیق اقدامات جبهه دشمن برای تنظیم رفتار مناسب جبهه خودی و پیش بینی برنامه ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای مقابله با اقدامات احتمالی دشمن، امکان تکرار توطئه و فتننه های مشابه را به حداقل می رساند و نظام اسلامی را واکسینه می کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خصوص راهکار جلوگیری از اینگونه فتنه ها در کشور، گفت: بصیرت اولویت اول جامعه اسلامی و رمز عبور از حوادث سهمگین است.

وی در ادامه در خصوص نقش ولایت فقیه در حماسه ۹ دی بیان کرد: نقش بی بدیل رهبری دینی و ولایت فقیه در جامعه اسلامی، اصلی جوهری و اساسی است که کشور و ملت را از گردنه ها و شرایط سخت عبور می دهد.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ۹ دی از آن روزهای بزرگی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شد، عنوان کرد: باید حماسه ۹ دی که یوم الله است را بزرگ بدانیم و به درس ها و عبرت های آن توجه کنیم تا چراغ بصیرت برای حرکت آینده کشور و انقلاب باشد.

انتها پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود