Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان باشگاه استقلال قرار است با وکلا و مدیربرنامه‌های استراماچونی دیدار کنند. تاریخ انتشار: 12:07 - 07 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۸۳۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با نظر اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال قرار است علی خطیر معاون ورزشی پیشین این باشگاه امروز (شنبه) راهی شهر رم در ایتالیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رحمان رضایی و شخص خلیل‌زاده هم امشب به ایتالیا می‌روند. دلیل این سفر، حضور در جلسه فردا (یکشنبه) با وکلا و مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی است.

گفتنی است؛ پیش از این استراماچونی به دلایل مختلف خود که مهم‌ترین آن عدم اجرای تعهد باشگاه نسبت به قراردادش بود ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد و با گذشت چند هفته هنوز به ایران بازنگشته است.

همه اینها در شرایطی است که باشگاه استقلال قصد داشت سرمربی جدیدی را برای این تیم انتخاب کند اما به نظر می‌رسد در روند مذاکره با استراماچونی روزنه‌های امیدی دیده شده است.

بیشتر بخوانید: هواداران استقلال باز هم مقابل باشگاه تجمع کردند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن

استقلالی‌ها پاداش پیروزی برابر ذوب‌آهن را دریافت کردند.

طرفداری | آبی‌ها شارژ شدند.

پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریاز باشگاه استقلال خبر رسید، پاداش‌ ۸۰ میلیون تومانی این مسابقه، امروز به حساب مربیان و بازیکنان استقلال واریز شده تا آنها با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم