Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرایی از برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران در بهمن ماه سالجاری خبردادوگفت: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده که آثار در حال داوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد زهرایی» در گفتگو با خبرنگاران به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ارائه دستاوردهای گروه‌های جهادی به مردم اشاره کرد و گفت: در همین زمینه امسال سومین دوره جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کنیم تا توجه گروه‌های جهادی را به اهمیت رسانه معطوف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ما باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، به شکل هنرمندانه در جامعه انعکاس پیدا کند و در این مسیر، برگزاری جشنواره ملی جهادگران یک میان‌بُر است.

 

وی بابیان اینکه سومین جشنواره ملی جهادگران از برنامه‌های مهمی است که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود اضافه کرد: این جشنواره با محوریت محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی اجتماعی و رسانه برگزار می‌شود و تاکنون یک هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده که آثار در حال داوری است.

 

زهرایی تأکید کرد: تبلیغ فعالیت گروه‌های جهادی یکی از فرصت‌های مناسب برای تبدیل شدن تفکر جهادی به فرهنگ عمومی است که اگر این موضوع گسترش یابد، می‌توان آن را به عنوان راهی برای تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از گروه‌های جهادی دانست.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با بیان اینکه طرح بزرگ خدمت‌رسانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در سراسر کشور است اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح بهره‌برداری از ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه و زودبازده با کمک نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی در کشور در حال اجرا است.

 

وی بااشاره به اینکه این طرح از بهمن‌ماه سال گذشته آغازشده است، افزود: تاکنون ۱۷ هزار طرح جهادی در استان‌های کردستان، خراسان جنوبی و همدان به بهره‌برداری رسیده است و طبق برنامه‌ریزی‌های این سازمان تا پایان امسال ۱۰ هزار طرح جهادی دیگر تکمیل و افتتاح می‌شود.

 

زهرایی با بیان این مطلب که طرح‌ها و پروژه‌های باقی‌مانده در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و دریافت موافقت‌نامه قرار دارند، خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، عمران و آبادانی و آب‌رسانی را مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در راستای اجرای این طرح در دست اقدام است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوراز فعالیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی از ۲۲ قشر جغرافیا محور با مدت‌زمان سه تا پنج سال در کشور خبردادوافزود: ۱۳ هزار گروه جهادی خدمت رسان محله محور نیز برای رفع مشکلات مردم بسیج شدند و در این راستا با برنامه‌ریزی دقیق در حال خدمت‌رسانی هستند.

 

وی در ادامه از تشکیل مجمع ملی مرکزی جهادگران در سال گذشته خبر داد و گفت: اواخر بهمن‌ماه سال جاری دومین جلسه مجمع برگزار می‌شود و با انتخابات جدید رئیس مجمع عالی کشور در حوزه جهادی انتخاب می‌شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه مسجد اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه 9 دی سومین جشنواره ملی جهادگران رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد