Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنیتا مظفری در آئین آغاز مرحله داوری این جشنواره افزود: در این مرحله افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند به بخش اصلی جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: داوری در این بخش بصورت انفرادی و  ظرف مدت یک روز توسط صدیقه مزارعی زاده از شاعران و هنرمندان جوان استان انجام می‌شود.

مظفری ادامه داد: پس از اتمام مرحله نخست داوری، اسامی منتخبان از طریق سایت اداره‌کل روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: به سه نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی معادل پنج، چهار و نیم و چهار میلیون ریال و به نفرات چهارم و پنجم لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی سه و نیم و سه میلیون ریال اهدا می‌شود.

مظفری عنوان کرد: بخش اصلی دهمین جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها بوشهر فرهنگی جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر فرهنگی جشنواره بوشهر فرهنگی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر