Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته ششم لیگ برتر والیبال نشسته مردان با انجام ۳ دیدار پیگیری شد. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هفته ششم لیگ برتر والیبال نشسته مردان با انجام 3 دیدار در ورامین، آمل و کرمان پیگیری شد.

تیم شهرداری ورامین در خانه خود توانست 3 بر 2 برابر تیم شهرداری گنبد به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پالایش نفت آبادان نیز در آمل با نتیجه 3 بر صفر بازی را برابر تیم شهدای ششم بهمن آمل واگذار کرد و تیم مس شهر بابک کرمان نیز با نتیجه 3 بر صفر تیم ماشین سازی تبریز را از پیش رو برداشت.

لیگ برتر والیبال نشسته| برتری تیم‌های مدعی در هفته پنجم

امروز شنبه هفتم دی ماه، دیدار معوقه از هفته اول لیگ برتر بین تیم‌های شهرداری گنبد و پالایش نفت آبادان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال نشسته والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند