Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در نشست با مدیر و معاونان اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی استان از دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام یاد و اظهار کرد: رسالت اتحادیه انجمن اسلامی تقویت روحیه انقلابی گری در دانش آموزان است.

وی به حوزه‌های مشترک فعالیت بین این اداره کل و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان اشاره کرده و افزود: هر دو این دغدغه را داریم تا بتوانیم دانش آموزان را در مقابل آسیب‌ها و هجمه‌های دشمنان انقلاب واکسینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیمی با بیان اینکه باید در فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در حوزه دانش آموزی به بحث تقویت روحیه معنوی در بین دانش آموزان توجه جدی داشته باشیم، تصریح کرد: معنویت همچون واکسنی نوجوانان و جوانان ما را در مقابل توطئه‌ها و حربه‌های دشمنان مقاوم خواهد کرد.

وی اظهار داشت: استفاده از بستر معنوی حاکم در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان فرصتی مناسب برای جذب و هدایت آنان در جهت آرمان‌های نظام و انقلاب است.

وی به با اشاره به فعالیت ۱۴ باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت استان یزد تصریح کرد: دانش آموزان مدارس صدرا استان باید در حوزه فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی پیشگام باشند.

نجیمی بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های مشترک بین انجمن اسلامی دانش آموزان و اداره کل تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: باید با شناخت این ظرفیت‌ها فعالیت‌های مشترکی را در حوزه مرتبط تعریف کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تقویت فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: تقویت این فرهنگ می‌تواند به عنوان یک فعالیت مشترک بین متولیان این حوزه به ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

وی اعزام گروه‌های تبلیغی و اهتمام به بحث نماز جماعت در مدارس را از اولویت‌های این اداره کل دانست و افزود: ائمه جماعات در مدارس موتور تقویت روحیه معنویت در بین دانش آموزان هستند که باید با حمایت دستگاه‌های متولی آنها را به فعالیت‌های بیشتر تشویق کنیم.

نجیمی از روحانیت به عنوان سرمایه اصلی این سازمان یاد کرد و گفت: به دنبال ایجاد یک جبهه در حوزه فعالیت‌های روحانیون هستیم به گونه‌ای که امور مردم هر محله توسط روحانی آن محله پیگری و حل شود.

حسین میرشریف رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد نیز در این جلسه از طراحی منظومه فکری و تربیتی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی در کشور خبر داد و گفت: از این منظومه سیره فکری و تربیتی استحراج و به عنوان نقشه راه اتحادیه دانش آموزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی برگزاری مستمر جلسات هیئت دانش آموزی انصار المهدی، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، اجرای طرح سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز، برپایی نمایشگاه‌های دانش آموزی در مناسبت‌ها، مشارکت در برگزاری چهارشنبه‌های رضوی، فعالیت در حوزه مهارت آموزی و کار آفرینی، حضور در فعالیت‌های علمی و مشاوره‌ای را از جمله فعالیت‌های شاخص این اتحادیه دانست.

میر شریف با بیان اینکه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان به عنوان دبیر تحقق بیاینه گام دوم انقلاب درنظام آموزش و پرورش انتخاب شده است اظهار داشت: در همین راستا اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی استان نیز در حال طراحی عملیات جهت تحقق این بیانیه در آموزش و پرورش استان است.

کد خبر 4809270

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب اداره تبليغات اسلامي يزد دانش آموزان بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بارش برف شیراز شب یلدا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای