Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب‌های «دور دنیا در 80 روز» و «قصه‌های تصویری از بوستان» توسط انتشارات قدیانی تجدید چاپ شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «دور دنیا در 80 روز» نام رمانی است نوشته «ژول ورن»، نویسنده نامدار فرانسوی که داستانی ماجراجویانه دارد. این اثر از برجسته‌ترین آثار ژول ورن به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از این قرار است که هر لحظه از زندگی فیلاس فاگ از صبح تا غروب، به دقت برنامه‌ریزی شده است. تا اینکه او ثروت و اعتبارش را با پذیرفتن سفر به دور دنیا در هشتاد روز به مخاطره می‌اندازد. سوار بر کشتی‌های بخار، قطاری که از پلی در حال سقوط عبور می‌کند، سورتمه‌ای که با باد حرکت می‌کند و حتی فیل‌ها.  با فیلاس و پیشکارش پاسپارتو در مسابقه‌ای پرمخاطره و آمیخته به طنز با زمان همراه شوید.

انتشارات قدیانی این کتاب 112 صفحه‌ای را در نوبت سوم چاپ با تیراژ 550 نسخه با قیمت 15 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده ‌است.

قصه‌هایی از بوستان سعدی را برای کودکان

«قصه‌های تصویری از بوستان» به روایت «مژگان شیخی» و تصویرگری «علیرضا گلدوزیان» در نوبت پنجم چاپ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

مجموعه قصه‌هایی از بوستان سعدی شامل 6 کتاب و 6 قصه همراه با تصاویر زیبا و رنگی و مرتبط با متن می‌باشد. این قصه‌ها آموزنده و دارای نکات اخلاقی است.

دارا و ندار، جوان بخشنده، خسیس و سکه‌هایش، پادشاه خرکش، حاتم طایی و مأمور حاکم و روباه بی دست و پا عناوین این شش کتاب هستند. و قبلا نیز به صورت مجزا منتشر شده‌اند.

کتاب‌های بنفشه ( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) قصه‌های تصویری از بوستان را  به روایت «مژگان شیخی» و تصویرگری «علیرضا گلدوزیان» را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 1100 نسخه و قیمت 40 هزار تومان روانه‌ی بازار کتاب کرد.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتشارات قدیانی ادبیات داستانی ادبیات کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم

محمد شالویی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزارت آموزش و پرورش به طور رسمی درخواست کرده تا نوجوان را در مدارس با سعدی و آثارش همچنین شاعران و ادبیان دیگر این مرز و بوم نظیر فردوسی و مولانا آشنا کند.
وی افزود: لازم است زندگی نامه، اوضاع و احوال شاعران برای معرفی بیشتر در کتاب‌های درسی گنجانده شود تا نوجوانان این شخصیت‌ها را به حافظه خویش بسپارند.
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: سعدی از شاعران نام دار و از یکه تازان زبان و ادب فارسی است که در جهان با همین نام و عنوان شناخته می‌شود.
مریم حامدی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر