Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:54:22 GMT

آثار هنرمندان جوان در گالری نگاه نو

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۳۸۴۴

آثار هنرمندان جوان در گالری نگاه نو

ششمین سالگرد گالری نگاه نو با حضور آثار هنرمندان جوان برگزار شد.

بابک شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ۱۳ هنرمند در ششمین سالگرد گالری نگاه نو آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند، اظهار کرد: هنرمندان جوانی که در سال های اخیر خودکفاشده و برای خود آموزشگاه تاسیس و هنرجو آموزش می دهند در اینم نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گالری نگاه نو ادامه داد: هرسال برای سالگرد گالری از اساتید به نام دعوت میشد اما امسال بهای جداگانه و ویژه به قشری داده شد که کمتر دیده شدند و به این بهانه،گالری نگاه نو وسیله‌ای شد تا گالری ها کمکی به قشر جوان کنند.

وی افزود: آثار در غالب رنگ روغن و آبرنگ ارائه شده و در سبک رئال و سورئال به نمایش گذاشته شده‌اند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه نقاشی رنگ روغن و آبرنگ هنرمندان جوان تا ۱۱ دی ماه در گالری نگاه نو واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره ۳(باغ ارم) برای علاقه مندان برپا است.

کد خبر 403121

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گالری هنر نقاشی نمایشگاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته

به گزارش جماران، از ماراتن لندن 2024، فوران کوه آتشفشان روانگ در اندونزی، جاری شدن سیل در چین، ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، صد و پنجاه و چهارمین سالگرد تولد «لنین» در روسیه، تظاهرات علیه کاهش بودجه دانشگاه های دولتی در آرژانتین، تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین و معترض به جنگ غزه و بازداشت آنها در ایالات متحده تا رژه به مناسبت صد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در ارمنستان در 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته.

 

حجم ویدیو: 71.91M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا