Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اسماعیل صفوی زاده گفت: در بارش‌های شب گذشته بیش از 800 تن نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر توسط راهداران انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره حمل‌ و نقل جاده‌ای ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به عملکرد راهداران ملایری پس از بارش‌های شب گذشته اظهار کرد: بارش برف و باران از ساعت 21 جمعه‌ شب در محورهای ملایر آغاز شد و بلافاصله کلیه نیروهای راهداری ملایر در محورهای مواصلاتی شهرستان حضورداشته و اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی در جاده‌های شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها در گردنه زاغه، محور اراک و یونس بیشتر از باقی محورها بود، افزود: راهداران ملایری شب گذشته بیش از ۸۰۰ تن نمک‌ پاشی در محورهای ملایر انجام دادند و مشکل خاصی در تردد محورها وجود نداشت.

صفوی زاده با تاکید براینکه بازگشایی محورها و شریان‌ های اصلی شهرستان در اولویت راهداران بوده تصریح کرد: ابتدا این محورهای مدنظر برف‌روبی و سپس راه‌های روستایی که بارش شب گذشته باعث مسدود شدن و یا ایجاد مشکل تردد در آن‌ها شده بود، از صبح بازگشایی و برف‌روبی شدند.

وی در پایان گفت: بیشترین میزان بارش در شهرستان ملایر مربوط به گردنه زاغه بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محورهای شمالی کشور

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

دیگر خبرها

  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی