Web Analytics Made Easy - Statcounter

احکام مسببان حادثه سنگ‌نوردی اصفهان اعلام شد که در آن برای محکومین محرومیت‌های قطعی و جریمه نقدی در نظر گرفته شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با اعلام مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، نتایج تحقیق حادثه سنگ‌نوردی استان اصفهان کامل و آرای لازم توسط کمیته انضباطی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد شروین اسبقیان دراین‌باره اظهار کرد: با توجه به آسیب آرمان غیاثی ورزشکار عزیز کشورمان در حادثه سنگ‌نوردی استان اصفهان، موضوع به‌صورت کامل توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بررسی و احکام لازم در این خصوص صادر شده است. بر این اساس مسئول برگزاری، سر داور و مسئول ایمنی مسابقه به لحاظ تخطی از شیوه‌نامه برگزاری مسابقات و عدم اقدام به اخذ مجوز به 18 ماه محرومیت قطعی و یک سال محرومیت تعلیقی محکوم شدند.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی افزود: همچنین مدیر برگزاری به یک سال محرومیت قطعی، شخص حمایتی نونهال مصدوم شده به یک سال محرومیت قطعی، داور مسیر به 6 ماه محرومیت قطعی و باشگاه ورزشی اژکهن هم به 6 ماه محرومیت قطعی محکوم شدند.

اسبقیان تأکید کرد: برخی افراد از جمله رئیس، نایب رئیس، مسئول کمیته صعودهای ورزشی هیئت کوهنوردی استان اصفهان و مدیر سالن ورزشی ایثار ذوب‌آهن هم به دلیل عدم نظارت لازم بر حسن اجرای شیوه‌نامه مسابقات به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

وی در خصوص اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از وقوع حوادث مشابه گفت: اعضای کمیته انضباطی فدراسیون ضمن تذکر جدی به مقامات مسئول در هیئت ورزشی استان اصفهان مبنی بر نظارت بیشتر و جلوگیری از برگزاری مسابقات بدون مجوز تأکید کردند ریاست هیئت استان هم باید اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص به تمام اماکن ورزشی مربوطه را به عمل آورد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: حادثه سنگ نوردی اصفهان آرمان غیاثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین نجف زاده  افزود: یکی از این پرونده ها مربوط به مشاور املاک متخلف بود که به پرداخت چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده، به تخلف واحد مشاور املاکی در ارائه خدمات انجام معامله به میزان ۴۵۷ میلیون ریال و تنظیم قرارداد غیررسمی در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۴۵۷ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گرانفروشی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: در پرونده دیگری، تخلف واحد موبایل فروشی برای تقلب در فروش گوشی آیفون ۱۱ به میزان ۲۱۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف زاده گفت: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۲۱۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی درخصوص پروده پزشک متخلف نیز بیان کرد: در این پرونده یک مراجعه کننده به علت اضافه دریافتی به میزان ۱۲۲ میلیون ریال از یک پزشک شکایت کرده بود.

وی افزود: با بررسی پرونده، تخلف انتسابی به پزشک محرز و این فرد علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی، یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین یک نانوا و یک شیرینی فروش به ترتیب به علت کم فروشی و گرانفروشی به پرداخت ۱۳۰ و ۲۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم