Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، سردار رهام بخش حبیبی ظهر شنبه در نشست خبری از انهدام پنج باند قاچاق موادمخدر در استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبرداد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس بر اساس گزارشات رسیده باخبر شدند که اعضای ۵ باند موادمخدر قصد انتقال محموله‌ای به استان دارند از این رو تحقیقات خود را پیرامون این موضوع متمرکز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تلاش مأموران نیروی انتظامی فارس و عملیات پیچیده پلیسی، باند ۲۱ نفره قاچاق مواد مخدر، شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: از این افراد بیش از دو تن و ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که این موادها شامل حشیش، کراک، شیشه، هروئین و تریاک است و۱۴ دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: موتورهای خودروهای کشف شده از این باند، تقویت شده و تندرو و دود زا بودند که همین امر سبب سخت شدن دستگیری آنها شود.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری اعضای یک باند سرقت منزل خبرداد و گفت: اعضای این باند حرفه‌ای به صورت ماهرانه وارد مغازه و منازل مردم می شده و اموال با ارزش را به سرقت می‌بردند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از منازل و مغازه‌های مردم رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و مامورانه دریافتند که این سارقان پس از ورود به منازل و مغازه‌ها دست به سرقت می‌زنند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده پلیسی اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند از آنها ۵ دستگاه خوردو شامل زانتیا، سمند، پژو پارس و ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

سردار حبیبی بیان کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان اموال مسروقه از اعضای این باند کشف و به مالباختگان بازگردانده شده است.

سردار حبیبی از فعالیت یک باند سرقت در زمینه سرقت از درون خودرو اشاره کرد و گفت: اعضای این باند حرفه‌ای دست به سرقت از داخل خودروهای مردم در مرکز و شرق استان می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: با توجه به اعلام گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از داخل خودرو مأموران پلیس آگاهی استان مسئول رسیدگی به این پرونده شده و توانستند اعضای این باند را شناسایی کنند.

وی گفت: این سارقان در بازجویی‌ها به ۱۳۰ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرده و در حال حاضر تحقیقات از آنها برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سردار حبیبی در ادامه با اشاره به دستگیری سارقان خودروهای پراید گفت: این سارقان دست به سرقت خودروهای پراید مدل پایین در سطح شهر می کرده و سپس قطعات را جدا کرده و می‌فروختند که در این رابطه نیز تمامی اعضای باند شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری متهم به پولشویی

در ادامه فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک نفر در شیراز به اتهام پولشویی خبرداد گفت: این فرد با همکاری یک نفر در خارج با راه اندازی سایت قمار و شرط بندی قصد فعالیت در فضای مجازی را داشته که با تلاش مأموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سردار حبیبی افزود: این فرد در شیراز در قبال پرداخت ۵۰۰ هزار تومان به سه نفر برای هر حساب ۴۰ حساب برای این افراد بازگشایی کرده و قصد پولشویی را داشت که در نهایت روز جمعه در حالی که قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و دستگیر شد.

سردار حبیبی بدون اینکه میزان پولشویی را اعلام کند، گفت: بر این اساس سه نفری که کارتهایشان را در اختیار این پولشو قرارداده بودند نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به هشدارهایی پیرامون استفاده از فضای مجازی تاکید کرد: متأسفانه فرهنگ درست استفاده از فضای مجازی آموزش داده نشده از این رو مسئولان باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 4809344

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس کشف مواد مخدر بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان شیراز بارش برف شب یلدا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه