Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: روحیه انقلابی، جهادی و امید آفرینی، سه مولفه و مشخصه اصلی در حفظ و پایداری انقلاب اسلامی است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف قلیزاده سرایی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی پیش از ظهر امروز در همایش" ۹ دی روز میثاق با ولایت"، اظهار کرد: روحیه انقلابی، جهادی و امید آفرینی، سه مولفه و مشخصه اصلی در حفظ و پایداری انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی، افزود: اگر روحیه انقلابی و جهادی در جامعه از بین برود قطع به یقین انقلاب و نظام با سراشیبی و تزلزل روبرو می‌شود.

قلیزاده سرایی با انتقاد غربگرایان، تصریح کرد: آقایانی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند، باید بدانند که کشورهایی که با آمریکا مذاکره کردند راه به جایی نبردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ایران تفاوت ماهوی با دیگر کشورها دارد، گفت: آمریکا در ۴۰ سال گذشته کینه و دشمنی خود با ایران‌ را ادامه می‌دهد اما مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران، این کینه و توطئه ها را در نطفه خفه می‌کنند.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: باید جذب حداکثری داشته باشیم و حداقلی  دفع کنیم تا شاهد حضور و مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات باشیم.

قلیزاده سرایی با بیان اینکه نباید از روی ظواهر تصمیم بگیریم، اظهار داشت: باید با مطالعه و دقت نظر، قدرت تشخیص حق و باطل را داشته باشیم و این قدرت امروز در دست بسیج است.

وی یادآور شد: برخی ها پشت تریبون از نام مقام معظم رهبری سواستفاده کرده و در تلاش هستند مردم را فریب دهند که باید با بصیرت، این موارد را شناسایی کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشکل کشور ناشی از فاصله بسیار مسوولان کشور با مردم است، افزود: امروزه از ساده زیستی به اشرافی گری رسیده‌ایم و لازم است تجملات از بین برود.

وی با انتقاد از طبقه بندی های خاص مردم و مسئولان در محافل مختلف، اظهار کرد: امروز نباید در مصلی‌ها و جاهای دیگر جایگاه مردم و مسوولان جدا باشد، چرا که مسوولان از خود همین مردم انتخاب می شوند.

قلیزاده سرایی خاطرنشان کرد: لازم است به افراد مستقل رای دهیم‌، نه افرادی که به مراکز اصلی ثروت و قدرت وابسته هستند.


انتهای پیام/۱۰۵۴
 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ولی فقیه روحیه انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود