Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین دو دانشگاه خلیج فارس بوشهر و کوت عراق در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دانشگاه کوت عراق در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری در موضوعاتی، چون مبادله دانشجو، فرصت مطالعاتی، مبادله دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تبادلات علمی-فرهنگی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه های داخلی و خارجی یکی از موثرترین راه ها برای گسترش همکاری های علمی بین المللی است که امروزه از سوی دانشگاه های کشورمان صورت می گیرد. اغلب این تفاهم نامه ها در جهت ارتباط با صنعت نیز صورت می گیرند و دستاوردهای ویژه ای به دنبال خواهند داشت.   بیشتر بخوانید: دانشگاه زابل و موسسه بین المللی ISMEO تفاهم نامه همکاری امضا کردند   همچنین تفاهم‌نامه دیگری بین دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه چهارمین مجمع دانشگاه‌های ایران و جهان عرب، در راستای توسعه تعاملات و همکاری‌های دو جانبه مبادله شد.
براساس این تفاهم نامه، دو دانشگاه در زمینه آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و کارآفرینی با هم همکاری خواهند داشت.
بر اساس مذاکرات طرفین دو دانشگاه پس از تشکیل یک کمیته مشترک همکاری و تعیین نمایندگانی از طرفین حوزه‌های اولویت‌دار همکاری را براساس حوزه‌های مشترک و مزیتی انتخاب و تیم‌های همکاری را تشکیل خواهند داد و در راستای عملیاتی سازی تفاهم‌نامه تلاش خواهند کرد.
گفتنی است، دانشگاه خلیج فارس با بیش از ۲۵۰ عضو هیئت علمی تمام وقت، ۸۰۰۰ دانشجو و حضور در بین یک درصد دانشگاه‌های موثر جهان، رویکرد کارآفرینی، نوآوری، بین‌المللی‌سازی، همکاری‌های علمی بین‌المللی و جذب دانشجوی خارجی را دنبال می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر تفاهم نامه همکاری تحصیلات تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟