Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فرمانده پلیس راه مینودشت - گالیکش اعلام کرد: برخورد یک دستگاه خودرو با اسب در مسیر کلاله - گنبد نرسیده به مجموعه سوارکاری، منجر به فوت راننده خودرو و تلف شدن دو راس اسب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ دوم علی‌اصغر آشورفارسیانی اظهارداشت: این سانحه رانندگی صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری ال‌۹۰ با دو راس اسب که در عرض جاده کلاله - گنبدکاووس در حرکت بودند، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر دو راس اسب در این حادثه تلف شدند و راننده خودرو هم پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و دیگر سرنشین خودرو هم مجروح شده است.

فرمانده پلیس راه مینودشت - گالیکش علت این حادثه را بی احتیاطی راننده خودرو به دلیل توجه نداشتن به جلو و رهاکردن اسب بدون مهار، توسط مالک عنوان کرد.

سرهنگ فارسیانی اظهارداشت: با توجه به اینکه در جاده کلاله - گنبدکاووس محدوده مجموعه سوارکاری احتمال حضور حیوانات بدون مهار در جاده وجود دارد، رانندگان در حین تردد در این مسیر، ضمن رعایت سرعت مجاز، از سبقت و انحراف به چپ پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مرگ پسربچه ۱۱ ساله به دلیل برخورد با ادوات کشاورزی خبر داد و گفت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه در یکی از زمین‌های کشاورزی شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: با حضور ماموران مشخص شد مرد کشاورز به همراه فرزند ۱۱ ساله‌اش در زمین‌ کشاورزی خود مشغول کار با دستگاه کلوخ‌کوب بود که ناگهان پسرش با دستگاه برخورد کرد و با توجه به شدت جراحت جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را بی‌احتیاطی در استفاده از ادوات کشاورزی اعلام کردند، از شهروندان خواست توصیه‌های ایمنی را بویژه هنگام استفاده از دستگاه‌های کشاورزی جدی بگیرند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان-زاهدان دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان- زاهدان بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شد و دو نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رضایی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبر 749581

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد