Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین چمن ورزشگاه تختی اصفهان به محل اختلاف اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال استان اصفهان تبدیل شده است. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قصد دارد زمین چمن ورزشگاه تختی اصفهان و محوطه آسفالت اطراف آن را که سال‌ها است در اختیار هیئت فوتبال استان قرار دارد به بخش خصوصی واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان این اداره‌کل یک بار در تاریخ چهارم دی ماه جهت تحویل و تحول در ورزشگاه تختی اصفهان حضور پیدا کرده و با خودداری مسئولان هیئت فوتبال استان از تحویل زمین چمن، پس از ارسال اخطاریه به هیئت فوتبال مجدداً امروز به این ورزشگاه مراجعه نموده‌اند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در این خصوص اظهار داشت: طبق ماده 88 قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، اماکن مازاد باید به بخش خصوصی واگذار شود.

حمیدرضا دادخواه افزود: مدتی پیش اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای واگذاری ورزشگاه تختی مزایده‌ای برگزار کرد که هیئت فوتبال استان نیز در آن شرکت کرد و فردی در مزایده برنده شد اما انصراف داد، بنابراین باید مجدداً مزایده برگزار شود اما عنوان می‌کنند که می‌خواهیم زمین تختی را به صورت اجرت‌المثل به هیئت فوتبال یکی از بخش‌های اصفهان واگذار کنیم.

وی ادامه داد: نظر ما این است که طبق قانون مزایده برگزار شود و هرکس در آن برنده شد هیئت فوتبال مطیع قانون است و خلاف آن عمل نمی‌کنیم، اما می‌خواهند زمین را به شخص غیر که اصلاً در مزایده شرکت نکرده و شخصیت حقوقی ندارد واگذار کنند. اصلاً هیئت فوتبال خوراسگانی وجود ندارد که بخواهند زمین را به آن واگذار کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه تختی از قدیم در اختیار هیئت فوتبال بوده است، گفت: هیئت فوتبال استان با دید درآمدزایی به این زمین نگاه نمی‌کند. می‌توانستیم این زمین را واگذار کنیم و به ارگان‌ها و تیم‌ها اجاره دهیم اما محدودیت‌هایی مشخص کرده بودیم و مسابقات زیادی در آن برگزار می‌کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شدبرخورد متفاوت و معنادار هیئت فوتبال خراسان رضوی با لوگوی رسانه‌ها؟ماجرای پیچیده انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان/ کاندیدای بدون رقیب ابقا شد

وی اضافه کرد: همین دیروز قرار بود فستیوال فوتبال زیر 10، 11 و 12 سال را با حضور 1500 نونهال برگزار کنیم که به دلیل آلودگی هوا به زمان دیگری موکول شد. همچنین شاهد برگزاری مسابقات پیشکسوتان در ورزشگاه تختی با حضور 28 تیم هستیم. پیشکسوتانی که خاک فوتبال را خورده‌اند و احترام آنها واجب است. در این میان چرا اداره‌کل ورزش و جوانان می‌خواهد این زمین را به صورت اجرت‌المثل به غیر واگذار کند؟

دادخواه بیان کرد: ما را تهدید کرده‌اند که زمین را تحویل دهیم وگرنه این امر را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنند. امروز هم به ورزشگاه تختی مراجعه کرده‌اند که هنوز نامه اداره‌کل را ندیده‌ایم. تمایل داریم به صورت قانونی در مزایده شرکت کنیم، اما جایی که بی‌قانونی باشد هیئت فوتبال به عنوان مدعی‌العموم 90 هزار فوتبالیست سازمان‌یافته در استان اصفهان از حق قانونی خود پا پس نمی‌کشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا زمین چمن ورزشگاه تختی این ظرفیت را دارد که یک شخص حقیقی از پس تأمین اجاره‌بهای آن بربیاید، تصریح کرد: اگر این ظرفیت وجود داشت فردی که با پیشنهاد 560 میلیون تومان در مزایده برنده شده بود، انصراف نمی‌داد.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: خوراسگان یک منطقه از شهر اصفهان است. رئیس هیئت شهرستان اصفهان می‌تواند برای بسط و توسعه فوتبال در آن برای بخش‌ها رئیس هیئت مشخص کند، اما طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال که به تأیید هیئت وزیران و فیفا رسیده است، یک منطقه نمی‌تواند هیئت فوتبال مستقل داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در فوتبال استان و شهرستان‌ها افتاده است و دوست داریم آرامش فوتبال اصفهان حفظ شود. هر هفته حدود 100 مسابقه از رده سنی 10 سال تا پیشکسوتان در استان برگزار می‌شود و افتخارات زیادی برای فوتبال استان کسب شده که حاصل زحمات مسئولان هیئت فوتبال استان، شهرستان‌ها، باشگاه‌ها، مربیان، داوران و بازیکنان است و باید محیط آرام و به دور از تنش برای آنها فراهم باشد. هیچ مشکلی با اداره‌کل نداریم اما درخواست می‌کنیم آرامش را از هیئت فوتبال و فوتبال اصفهان نگیرند. هیئت فوتبال مطیع قانون است و به آن احترام می‌گذارد.

انتهای پیام/165/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران در حال برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان است. در جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود. قطعاً اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. قطعاً پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه‌را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیل‌گر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیلرانی و موتور سواری را در استان گسترش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبوده ولی همه عزیزانی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک صدا و یک دل بایستیم تا ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوشایند تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سید مرتضی حسینی آذر خوارانی و ۱۵ رأی ماخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی