Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@11:34:30 GMT

بازداشت صاحبان خودروهای عامل راهبندان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۱۸۳

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۳ تن از مالکان و رانندگان خودروهای دخیل در اغتشاشات ۲۵ آبان ماه که با ایجاد راهبندان موجب ترافیک و ازدحام جمعیت در برخی نقاط شهر شده بودند، خبر داد.  ناطقان:  به نقل از  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: همزمان و بلافاصله بعد از وقوع اغتشاشات آبانماه در مرکز و برخی نقاط استان، شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاش و ناآرامی ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس این مناطق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۱۳ تن از عاملان اصلی ایجاد راهبندان منجر به ترافیک و ازدحام جمعیت در سطح شهر کرمان را دستگیر کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: این افراد با استفاده از خودرو اقدام به سد معبر و ایجاد بی نظمی در عبور و مرور شهروندان و همچنین هرج و مرج در نقاط تجمع شهروندان کرده بودند که پس از دستگیری و مواجهه با اسناد و شواهد موجود به اتهامات خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع: ایسنا برچسب ها: اغتشاشات ، مالکان ، خودرو ، ترافیک ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اغتشاشات مالکان خودرو ترافیک ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی

بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، پزشکان، نمایشگاه‌داران خودرو، صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک، رستوران‌داران، طلافروشان، وکلا، فروشندگان لوازم خانگی و صاحبان آرایشگاه‌های زنانه در زمره بزرگترین فراریان مالیاتی قرار دارند.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، سرانه پرداخت مالیاتی فعالان برخی از اصناف در طول یک سال کمتر از یک کارمند معمولی و یا کارگر است؛ این در حالی است که میزان درآمد سالانه شاغلان این بخش‌ها چندین برابر یک کارگر و یا کارمند است.


بر اساس این اطلاعات، پزشکان، نمایشگاه‌داران خودرو،صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک، رستوران‌داران، طلافروشان، وکلا، فروشندگان لوازم خانگی و صاحبان آرایشگاه‌های زنانه از جمله اصنافی هستند که نسبت به درآمد بالای خود، سرانه مالیاتی کمتری را در طول یک سال پرداخت می‌کنند.

 



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: فرار مالیاتی ، طلا فروشان ، پزشکان ، وکلا ، مشاوران املاک ، نمایشگاه‌داران خودرو ، سازمان امور مالیاتی ، دریافت مالیات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAJ

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود