Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:21:43 GMT

بودجه سال آینده بر اساس شرایط تحریمی بسته شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۴۴۵

بودجه سال آینده بر اساس شرایط تحریمی بسته شد

شمس الله شریعت نژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان عباس آباد افزود : برای کاهش فشارهای تحریمی ، علاوه بر کاهش هزینه های دستگاههای دولتی ، همه باید کمک کنند تا از وضعیت خارج شویم .

وی یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات و وضعیت تحریمی را استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی دانست و گفت : با توجه به شرایط تحریمی کشور باید از ظرفیت بالای بخش خصوصی برای اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعت نژاد افزود : سرمایه گذاران زیادی در منطقه وجود دارند که می توان از ظرفیت آنان با یک برنامه ریزی مناسب در جهت اجرای طرح های اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه بهره برداری کرد.

این نماینده مجلس همچنین یکی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را مربوط به زمین های بنیاد علوم اعلام کرد و گفت : دریافت ۵۰ درصد از قیمت زمین به قیمت روز ، مردم را دچار مشکل می کند.

شریعت نژاد افزود : بیشتر زمین های منطقه متعلق به بنیاد علوی است و مردم هم برای دریافت سند مالکیت دغدغه دارند ضمن اینکه دریافت نیمی از قیمت زمین آنان را دچار مشکل می کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز نوشهر پیشتر گزارشی را با عنوان " بنیاد علوی و دغدغه‌های مردم برای دریافت سند مالکیت در غرب مازندران" منتشر کرده که در آن  جمعی از مردم غرب استان مازندران با ابراز نارضایتی از پرداخت وجه سنگین به هنگام نقل و انتقال و دریافت سند مالکیت به بنیاد علوی خواستار تسهیل این روند شدند.

به دنبال آن مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان مازندران هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که ارزش‌گذاری بهای اراضی متعلق به بنیاد علوی از سوی کارشناسان دادگستری حدود ۳۵ درصد پائین‌تر از نرخ روز انجام می شود.

مسوولان به دنبال حل مشکلات شهرستان باشند

فرماندار عباس آباد نیز در این جلسه گفت : مسوولان شهرستان باید مطالبات و مشکلات مردم منطقه را جدی بگیرند و با برنامه ریزی مناسب در جهت رفع انان تلاش کنند.

عباس شیرینی همپا همچنین بر ضرورت کنترل قیمت کالاها در بازار تاکید کرد و گفت : کنترل قیمت ها در بازار باید به صورت مستمر انجام شود و با کسانی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت می دهند نیز برخورد قانونی صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به برداشت شن و ماسه و قطع درختان از سوی افراد سود جو در این منطقه افزود : هرگونه برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه ها و قطع درختان جنگلی منطقه خلاف قانون است.

فرماندار عباس آباد از مسئولان دستگاه های ذیربط خواست تا با هماهنگی دستگاه های انتظامی و قضایی با کسانی که در این زمینه تخلف می کنند شناسایی و برخورد کنند.

رئیس اداره صنعت و معدن تجارت عباس آباد نیز در این جلسه گفت: از آغاز طرح اصلاح قیمت سوخت خودروها سه تیم بازرسی به صورت مداوم در سطح شهرستان مشغول نظارت و بازرسی از این واحدهای صنفی هستند.

صادقعلی قنبری افزود : در این مدت ۱۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی توسط بازسان این اداره تشکیل و برای رسیدگی به ادارات تعزیرات شهرستان ارسال شده است.

وی گفت : از این تعداد پرونده ها ۴۵ پرونده مربوط به گزارش های مردمی و شکایت انان تشکل و تحویل اداره تعزیرات شد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت گفت که تشکیل  بازار میوه و تره بار و فروشگاههای عرضه مستقیم مواد پروتئینی در کاهش قیمت اقلام در این شهرستان موثر خواهد بود.

سرقت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم سیم برق 

معاون هماهنگی شرکت توزیع برق غرب مازندران هم در این جلسه با اشاره به سرقت های سیم برق در این منطقه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم  سیم برق در  شهرستان عباس آباد به سرقت رفته است.

رمضان خسروی فر افزود : برای کاهش  سرقت سیم های برق به دنبال تبدیل کابل ها به کابل خود نگهدار در منطقه هستیم ضمن اینکه با اجرای طرح گشت های تلفیقی و بهره گیری از نیروهای بسیج منطقه بتوانیم با سارقان سیم به گفته وی تا پایان سال جاری حدود  ۵۰۰ کیلومتر از کابل های قدیمی برق منطقه به کابل خود نگهدار تبدیل خواهد شد.

غرب مازندران ۱۲ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۸ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط برق دارد.

برچسب‌ها شهرستان عباس آباد جلسه شورای اداری مازندران بودجه ۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان عباس آباد جلسه شورای اداری مازندران بودجه ۹۹ شهرستان عباس آباد جلسه شورای اداری مازندران بودجه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد

منابع تجاری از احتمال افزایش قیمت رسمی فروش نفت خام عربستان به مشتریان آسیایی در ماه ژوئن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع تجاری روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) اعلام کردند پس از افزایش قیمت شاخص نفت خاورمیانه در ماه جاری میلادی احتمال می‌رود عربستان سعودی، بزرگ‌ترین صادرکننده نفت، قیمت رسمی فروش انواع نفت خام را برای عرضه به مشتریان آسیایی در ماه ژوئن به بالاترین سطح در پنج ماه اخیر افزایش دهد.

بر اساس نظرسنجی رویترز از هفت منبع پالایشگاهی، قیمت رسمی فروش نفت سبک عربی در ماه ژوئن ممکن است با ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش حدود ۳ دلار برای هر بشکه بیشتر از میانگین قیمت نفت خام شاخص‌های عمان/ دوبی تعیین شود که بالاترین سطح از ماه ژانویه تاکنون به‌شمار می‌رود.

داده‌های رویترز نشان داد افزایش قیمت‌ها پس از قرار گرفتن شاخص نفت دوبی و عمان در ساختار پیش‌بهین (Backwardation) برای نخستین و سومین ماه میلادی به‌وجود آمده و به‌ترتیب با ۸۳ و ۹۶ سنت افزایش از ابتدای ماه جاری نسبت به میانگین ماه گذشته رشد داشته است.

بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی پیش‌بینی می‌کنند که به‌دلیل محدودیت در عرضه نفت همزمان با کاهش تولید نفت خام اعضای اوپک‌پلاس و سود بالای نفت کوره، قیمت رسمی فروش نفت خام برای نفت متوسط و سنگین عربی هم‌تراز با نفت خام سبک عربی افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی‌شده «روایس» آغاز کرده و صادرات نفت ترش نوع متوسط را کاهش داده است.

شرکت دولتی نفت سعودی آرامکو قیمت‌های نفت خام خود را بر اساس توصیه‌های مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود در ماه گذشته بر اساس بازده و قیمت محصولات تعیین می‌کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد