Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: از درگاه خداوند منان می‌خواهم که مسیر زندگی همه ما مانند مسیر زندگی خانم عبدالمحمدی، پاک باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مرحومه زهرا عبدالمحمدی خبرنگار فقید فارس که در سالن اجتماعات این خبرگزاری برگزار شد، گفت: ما بنا داشتیم مراسم ویژه برای خانم عبدالمحمدی بعد از بهبود سلامتی وی برگزار کنیم اما متاسفانه تقدیر الهی اینگونه شد که در مراسم گرامیداشت ترحیم وی در خبرگزاری فارس شرکت کرد‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: لازم است که از درگاه خداوند منان بخواهیم که مسیر زندگی همه ما مانند مسیر زندگی خانم عبدالمحمدی، پاک باشد. 

مدیرعامل خبرگزاری فارس تصریح کرد: یکی از همکاران خانم عبدالمحمدی خاطره‌ای را از ایشان در زمانی که وی در بستر بیماری بودند نقل کردند مبنی بر اینکه وی به همکارانش تذکر داده بود که چند روز دیگر ایام تغییر چند نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان است که این توصیه خانم عبدالمحمدی برگرفته از مسئولیت شناسی وی بوده و همین اخلاق نیکو از وی زبانزد همگان بود که می‌تواند این تذکر و توصیه او برای همه ما درس باشد. 

تیرانداز گفت: خانم عبدالمحمدی وقتی که مادر شد متنی درس‌آموز نوشته بود که یکی از همکاران وی این متن را به من نشان داد؛ این متن تذکری جدی برای همه ما در مسئولیت‌های مختلف محسوب می‌شود چرا که نباید در حین رسیدگی به وظایفمان در دوران‌های مختلف زندگی مباحث با یکدیگر خلط شود؛ متن نوشته شده توسط خانم عبدالمحمدی برآمده از مسئولیت‌شناسی وی نسبت به خانواده و کارش است. 

وی افزود: انسان ذاتا اینگونه است که اگر غفلت کند می‌تواند خیلی از موضوعات را فراموش کند که چگونه بوجود آمده و چه سرنوشتی داشته است تا به یک منصب اجتماعی و ... رسیده است. 

تیرانداز گفت: همسر خانم عبدالمحمدی بسیار صبورانه در دوران بیماری همسرشان با انرژی و دلدادگی ویژه از وی مراقبت کردند به همین دلیل همه ما و همه همکاران خانم عبدالمحمدی در خبرگزاری فارس از وی تشکر ویژه‌ای می‌کنیم. 

وی با اشاره به مراسم تشییع خانم عبدالمحمدی گفت: خداوند عزت ویژه به خانم عبدالمحمدی داده بود که ما بخشی از آن را در مراسم تشییع پیکر وی مشاهده کردیم. 

مدیرعامل خبرگزاری فارس تصریح کرد: یاد و نام خانم عبدالمحمدی توسط همکارانش در خبرگزاری فارس و به ویژه خانم‌ها باعث شد که آنها تحریریه بانوان را به نام این خواهر بزرگوار نامگذاری کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری سلامتی تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، این مراسم با حضور قشر‌های مختلف مردم به یاد ۵۴ شهید شهر شاهدیه در حسینیه ثارالله برگزار شد.
 مراسمی معنوی که یک مهمان ویژه داشت. 


پیکر پاک شهید گمنامی که حال و هوای مراسم را دگرگون کرد. 


حجت الاسلام و المسلمین رفیعی سخنران ویژه این مراسم بود. 


وی در سخنانی به بیان فضیلت‌های شهدا پرداخت و گفت:خیر دنیا و آخرت و رسیدن به رستگاری میسر نمی‌شود مگر با تبعیت از فرمان الهی و اولیای الهی. 


مردم در این مراسم باردیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان بستند و اعلام کردند با پیروی از ولی فقیه زمان و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی راه آن عزیزان را ادامه می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد