Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@13:18:31 GMT

رپورتاژ بلوط چاپ

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۸۱۷

رپورتاژ بلوط چاپ

در همین رابطه بلند پروازی های یک مدیر ، امکانات سخت افزاری و توانایی های کارمندان مجموعه او ، میزان رقابت در حوزه کاری آنان و پراکندگی مشتریانشان است که مشخص می کند که تبلیغات این مجموعه باید به صورت چاپ بنر  برای جذب مشتریان محلی و تنها برای همسایگانشان باشد و یا به صورت ساخت مدیایی با محتوای بین المللی برای همه مردم دنیا ! با این حال داشتن تبلیغات میدانی و درگیر کردن چشم رهگذرانی که ذهنی آماده خرید محصول یا خدمات این مجموعه را دارند می تواند در هر وسعتی مهم و کارگشا باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این توضیحات استفاده از بنر ، تابوهای فلکسی و سایر تبلیغاتی خوش رنگ و لعاب می تواند به بهبود شرایط فروش کمک کند .

 

تاریخچه چاپ فلکس

در اواخر دهه هفتاد میلادی ، مجموعه «ایستمن کُداک» (Eastman Kodak Co. - سازندۀ تجهیزات و مواد مصرفی عکاسی) تمرکز زیادی بر روی این ایده داشت که می توان با تاباندن نور مستقیم به ماورای یک فیلم عکاسی و تصاویر به دست آمده از آن ، این نگاره ها را با کیفیت بهتری نشان داده و همه جزئیاتی که بواسطه تاریکی صفحه قابل مشاهده نیستند را به منصه ظهور گذاشت .

از این روی با ابداع اوراقی رنگی ، شفاف و لارج فرمت با قابلیت پذیرش نور پس زمینه از جنس هالیدهای نقره که با قرار گرفتن بر روی یک Lightbox می توانستند تصاویر را با کیفیت بهتری به نمایش بگذارند ، فصل جدیدی را در کتاب عکسبرداری و نمایش اطلاعات تصویری رقم زد .


این محصول که Endura Transparency نام داشته و به اختصار Duratrans نامیده می شد ، در سال 1982 به صورت رسمی به ثبت رسیده و با نمایش پتانسیل بالای خود در عرضه نمایه های بصری به سرعت در زمینه های تبلیغاتی جایگاه ویژه ای برای خود دست و پا کرد .

 

کاربرد تابلوهای Duratrans یا فلکسی فیس

با گذر ایام و منسوخ شدن استفاده از روش های سنتی عکاسی (و چاپ نگاتیوهای آن) ، شرایط به گونه ای پیش رفت که صفحات Duratrans که اینک با چاپ های دیجیتالی به وجود می آمدند در زمینه های تبلیغاتی ارزش و جایگاه بهتری پیدا کردند .

امروزه با ورود به هر مرکز خرید ، فروشگاه زنجیره ای ، فرودگاه ، ترمینال ، ایستگاه مترو ، سالن انتظار و هر مکان دیگری که گنجایش پذیرایی از افراد زیاد یا ترددهای فراوان را دارد ، ده ها جعبه نورانی را می بینیم که با در بر گرفتن تصویری تبلیغاتی ، علاوه بر عرضه محصول یا خدمت مذکور ، به زیباتر شدن محیط نیز کمک می کند ، کما اینکه گاهی کاربرد برخی از این محصولات تجاری نیز نبوده و صرفاً به عنوان بهبود شرایط دیداری و زیباسازی محیط استفاده می شود .

فلکسی فیس یا تابلوهای فلکسی به عنوان یکی از مصادیق تبلیغات میدانی مؤثر و پر طمطراق و همچنین نمونه های امروزی Duratrans ، ترکیبی از مهارت های ساخت تابلوهای پروفیلی ، نورپردازی دقیق بواسطه رشته های LED ، چاپ فلکسی و نصب در محلی مناسب هستند که توسط مجموعه های متخصص در امر چاپ بنر استفاده می شود .

چرا بلوط چاپ ؟

مجموعه بلوط چاپ به عنوان یکی از سرشناس ترین مراکز چاپ بنر ، فلکسی ، مش ، استیکر و همچنین سازه های نمایشگاهی در سطح کشور توانسته است تا با طراحی های چشم نواز ، استفاده از مواد اولیه مرغوب ، بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات چاپ عریض و همچنین  دستگاه چاپ بنر روش های نوین فرآوری این محصولات ، نگاره ای را به دست مشتریان خود برساند که تا سال ها حالت ایده آل خود را حفظ کرد و در کوتاه مدت تنها به دلیل به روز رسانی و نصب محتوایی جدیدتر تعویض و جابجا شود .

فعالیت شبانه روزی این مجموعه ، امکان ثبت سفارش آنلاین ، امکان ارسال سفارشات به اقصی نقاط تهران و حتی نصب آن ها در محل از جمله دیگر ویژگی های همکاری با این مجموعه می باشد که هریک در جایگاه خود می تواند بسیار گره گشا و کاربردی باشد . در ادامه گفتنیست که خدمات مذکور تنها مختص فلکسی نبوده و متقاضیان چاپ بنر های مناسبتی ، بنرهای خیر مقدم یا عرض تسلیت ، تابلوهای معرفی کسب و کارهای کوچک ،  بنرهای غول پیکر بیلبوردی و ... نیز می توانند از خدمات فوق الذکر استفاده نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده خودروی ملی ترکیه احمد خرم حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه دستگاه چاپ بنر رپورتاژ خبری چاپ بنر انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده خودروی ملی ترکیه احمد خرم حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)