Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: با هدف شناسایی معضلات و تنگناهای موجود در زمینه تجارت دریایی و توسعه ارتباطات دانشگاه با صنعت دریا، دبیرخانه دائم تجارت دریایی در دانشگاه تشکیل می‌شود. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

منصور زرانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی دانشگاه خرمشهر توسعه مناسبات پژوهشی با حوزه تجارت دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس ملی صنعت تجارت و علوم دریایی که با همکاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان افزود: برای رسیدن به دانشگاه نسل چهارم و ارتباط ارگانیک با صنعت نیاز به همراهی صنعت و دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: در این کنفرانس 127 مقاله ارائه شد که از مجموع مقاله‌های دریافتی 96 مقاله پذیرفته شدند که 15 مقاله در قالب سخنرانی و 81 مقاله پوستر بودند.

 وی با اشاره به همکاری 17 سازمان و دانشگاه در محورهای کنفرانس بیان داشت: 61 درصد مقالات دریافتی مقالات درون دانشگاهی و 31 درصد برون دانشگاهی بودند و 72 درصد هیئت داوران را نیز داوران خارج از دانشگاه و 28 درصد را داوران داخلی تشکیل می‌دادند.

زرانژاد ادامه داد: از استفاده شد و 64 داور، هیئت داوران را تشکیل می‌دادند که هر مقاله ارسالی توسط سه داور ارزیابی و با نظر دو داور پذیرفته شد.

توسعه استان بوشهر وابسته به دریا و تجارت دریایی استآمریکا با اقدامات یکجانبه امنیت تجارت دریایی را به خطر انداخته استتکمیل مجتمع بندری نگین بوشهر تحول اقتصادی و تجارت دریایی در منطقه

این استاد دانشگاه افزود: این گونه همایش ها فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی‌های علمی و آشنایی با دستاوردهای و یافته‌های علمی در حوزه دریا، شناسایی نقاط قوت و ضعف بسترهای صنعتی و تجاری حوزه دریایی و درنهایت آشنایی با توانمندی‌های دانشگاه علوم و فنون دریایی برای گروه‌های هدف است.

  وی با اشاره به موافقت سازمان صمت خوزستان درباره تشکیل دبیرخانه دائم این همایش گفت: برای برگزاری مستمر این همایش و پیگیری اهداف آن دبیرخانه دائم این کنفرانس در دانشگاه خرمشهر تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

این سازمان انگلیسی بیان کرد: گزارشی را در خصوص وقوع حادثه در فاصله ۱۷۷ مایل دریایی از جنوب شرق منطقه نشطون یمن دریافت کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گزارش اشاره می‌کند که یک قایق کوچک که ۴ نفر سوار آن بوده‌اند به یک کشتی نزدیک شده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس تاکید کرد: این کشتی در امنیت قرار گرفته و به مسیر خود ادامه داده است. مقامات ذیربط در این مورد تحقیقاتی را صورت خواهند داد.

کد خبر 6091459

دیگر خبرها

  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا